پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/11 07:50
کد خبر: 3554

زمان ازدواج سردار آزمون لو رفت/همسر او کیست؟+فیلم جنجالی

سردار آزمون و مهدی طارمی دو لژیونر ایرانی مهمان برنامه فوتبال 120 بودند سردار آزمون در این برنامه از زمان ازدواجش پرده برداشت.

سردار آزمون؛ ستاره این روزهای فوتبال ایران، اوست.سردار آزمون ستاره ای که در تیم جوانمرد نوجوانان در رقابت های آسیا خوش درخشید و سردار آزمون نشان داد که می تواند یک سوپراستار باشد اما به جای اینکه باشگاه های ایرانی سردار آزمون را ببینند و به سردار آزمون میدان بدهند، این چشمان تیزبین خارجی ها بود که سردار آزمون را بدون حتی یک بازی باشگاهی جذب کردند تا آزمون از اروپا آغاز شود.

 


رقص جنجالی مهران مدیری در برنامه ی زنده لو رفت+فیلم دیده نشده


 

سردار آزمون یکی از 3 بازیکن ممتاز فصل اخیر لیگ حرفه‌ای روسیه بوده که ارزش آن در بازار نقل و انتقالات بسیار افزایش یافته است.

 سردار آزمون می گوید کارهای مربوط به ازدواج اش را بعد از پایان کرونا انجام می‌دهد.

 

 

 



 

سردار آزمون در زندگی شخصی اش !

سردار آزمون؛ ستاره این روزهای فوتبال ایران، اوست. ستاره ای که در تیم جوانمرد نوجوانان در رقابت های آسیا خوش درخشید و نشان داد که می تواند یک سوپراستار باشد اما به جای اینکه باشگاه های ایرانی او را ببینند و به او میدان بدهند، این چشمان تیزبین خارجی ها بود که سردار را بدون حتی یک بازی باشگاهی جذب کردند تا آزمون از اروپا آغاز شود.

 

 

سردار آزمون وقتی تنها 17 سال داشت به لیگ روسیه رفت و برای روبین کازان بازی کرد. استعدادی شگرف از یک بازیکن شگفت انگیز و درخشش در سرمای روسیه. حالا او یک ستاره است، ستاره ای که جا پای بزرگان گذاشته و حالا همه دوست دارند بدانند که ستاره امروز چه گذشته ای داشته و از کجا آمد. زندگی خصوصی او چگونه می گذرد و علایقش چه چیزهایی هستند. با آزمون از والیبال شروع کردیم و به نام سردار و البته علی دایی، روستوف و حتی فضای مجازی رسیدیم.

 

اسم سردار

 

سردار اسم خاصی است. کمتر کسی است که به این نام بشناسیم. ماجرای انتخاب این اسم را از زبان خود سردار بخوانیم؛ «اول می خواستند اسمم را پژمان بگذارند اما پدربزرگم گفت معنی پژمان، پژمرده است. به همین دلیل اسم مرا سردار گذاشتند. به معنی سربلند. سردار به معنای مشتاق به ارتفاع و در برخی از کشورهای آسیای مرکزی نیز به معنای رهبر و حاکم نیز هست. بچه که بودم یک میهمان از روسیه داشتیم که آنها به من می گفتند سریک، از آن به بعد خانواده و برخی دوستانم مرا سریک صدا می زنند.»

 

نقش پدر

سردار یک شانس بزرگ داشته که از نوجوانی مشاوره های پدرش را در دستور کار قرار داده و البته موفق هم بوده:«پدرم خلیل آزمون والیبالیست بزرگی بوده و در تیم ملی هم بازی کرده، دو بار به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده و سال هاست که مربیگری می کند. او اولین لژیونر والیبال ایران در اروپا بوده و چندین دهه قبل به لیگ ترکیه رفته. باور کنید شناختی که از ورزش و علم ورزش دارد، شاید هر کسی نداشته باشد. او مرا خیلی کمک می کند. برخی اوقات که به گنبد می روم برای من بهترین تمرینات بدنسازی را در نظر می گیرد تا در شرایط آمادگی قرار بگیرم. خوشبختانه درت خانواده ای بزرگ شدم که ورزشی هستند و به من یاد داده اند که چطور زندگی کنم. من هرگز قلیان نکشیده ام. نمی دانم چرا در جامعه می گویند که همه فوتبالیست ها قلیان می کشند. خودم خیلی ها را سراغ دارم که نمی کشند.»

 

ترکمن بودن

آزمون یک ترکمن است، یک ترکمن اصیل که به این قوم افتخار می کند. از نظر او ترکمن بودن مهم است اما از از آن مهمتر ایرانی بودن است:«تیم ملی بازیکنانی از شهرهای مختلف دارد. مهم اما کلمه ای به نام ایران است که همگی برای سربلندی اش زحمت می کشیم. در تیم ملی کرد داریم، لر داریم، فارس داریم و ترکمن هم همینطور. همه باید به هم کمک کنند. قومیت مهم نیست، مهم ایرانی بودن مان است. وظیفه داریم به همه احترام بگذاریم، از هر دین و آیینی.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4b5xe4