پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/06 11:30
کد خبر: 745

عروسی متفاوت سرخیو راموس با حضور ستارگان فوتبال جهان+تصاویر

سرخیو راموس ستاره ی شماره 4 تیم فوتبال رئال مادرید و یکی از مشهور ترین کاپیتان های لالیگا با حضور میهمانانی ویژه مراسم عروسی خود را با نامزدش "پیلار روبیو" برگزار کرد.

به گزارش ستاره پارسی؛ سرخیو راموس گارسیا (به اسپانیایی: Sergio Ramos García) زادهٔ ۳۰ مارس ۱۹۸۶ در سویا است.سرخیو راموس بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که به عنوان مدافع و کاپیتان برای باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا فوتبال می‌کند.سرخیو راموس به عنوان یکی از بهترین مدافع جهان در نسل خود به شمار می‌رود و همواره افزون بر مهارت‌های لازم برای یک مدافع، دارای توانایی بالای گلزنی و پاس‌کاری نیز بوده‌است.سرخیو راموس در باشگاه جوانان سویا رشد کرد و به تیم بزرگسالان این باشگاه آمد.سرخیو راموس در سال ۲۰۰۵ با قراردادی به ارزش ۲۷ میلیون یورو از سویا به رئال مادرید انتقال یافت. 

 

مراسم باشکوه ازدواج سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو

مراسم عروسی سرخیو راموس با تمام تفاوت هایی که داشت برگزار شد.

سرخیو راموس ستاره ی شماره 4 تیم فوتبال رئال مادرید و یکی از مشهور ترین کاپیتان های لالیگا با حضور میهمانانی ویژه مراسم عروسی خود را با نامزدش "پیلار روبیو" برگزار کرد ، مراسمی که سوژه هایی برای تبدیل شدن یه یک مراسم به نوعی متفاوت داشت ؛ از دسته گل عروس که مشکی رنگ بود تا کریس رونالدویی که به مراسم دعوت نشده بود.

 

مراسم ازدواج لاکچری سرخیو راموس با پیلار روبیو

سرخیو راموس فوتبالیست 33 ساله ی اسپانیایی با یک کت و شلوار ست شیک به همراه مادرش که او هم در نوع خود با تور مشکی رنگی که روی سر انداخته بود جلب توجه می کرد وارد مراسم شد .

سرخیو راموس

سرخیو راموس و مادرش در مراسم ازدواجش

از طرفی عروس خانم که سنش 41 سال در بیوگرافی اش اعلام شده است دست در دست پدرش به سمت کلیسا حرکت کرد تا این مراسم ، در کلیسای مقدس سویل در حضور 400 مهمان برگزار شد.

سرخیو راموس

عکسی از سرخیو راموس و همسرش پیلار روبیو

" پیلار روبیو" همسر سرخیو راموس در سال 2009 برای اولین بار با سرخیو به عنوان خبرنگار مصاحبه کرد و پس از آن بار دیگر در سال 2012 زمانیکه تیم ملی اسپانیا قهرمان جهان شد در جشن قهرمانی حضور داشت و این حضورها و همراهی ها موجب شد تا با راموس آشنا شود و علی رغم اختلاف سنی 8 ساله ای که بین آنها بود این ارتباط جدی تر شد و در نهایت منجربه ازدواجی شد که تصاویرش را در این بخش از ایرناک مشاهده می کنید.

" پیلار روبیو" سه فرزند به نام های سرخیو و مارکو و الخاندرو دارد.

 

رونالدو غایب بزرگ مراسم ازدواج سرخیو راموس

بخش جذاب دیگر این مراسم میهمانان ویژه ای بودند که یک به یک وارد مراسم میشدند ؛ دیوید بکهام ، لوکا مودریچ ، نینا پاستری ، پابلو ماتوس ، سرجیو بوسکتس و کریستوال سوریا همگی در میان دیگران بودند اما شخصیت اصلی دنیای فوتبال امروزی یعنی "کریستیانو رونالدو" غایب اصلی این مراسم بود که خود به تنهایی جای بحث داشت و برای بسیاری سوژه ای خبرساز.

 

تصاویری از میهمانان مراسم ازدواج سرخیو راموس

سرخیو راموس

ویکتوریا و دیوید بکهام در مراسم ازدواج سرخیو راموس

سرخیو راموس

عکسی از لوکا مودریچ و همسرش در مراسم ازدواج سرخیو راموس

سرخیو راموس

آلوارو موراتا و همسرش آلیس کامپلو در مراسم ازدواج سرخیو راموس

سرخیو راموس


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xqxq4