جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/08 14:30
کد خبر: 801

کریستین رونالدو به نامزدش چقدر پول توجیبی ماهیانه میدهد؟

دراین مطلب اشاره جالبی به زندگی خصوصی کریس رونالدو و نامزدش جورجینا خواهیم کرد و میزان پول توچیبی ای که نامزد کریس رونالدو جورجینا از وی دریافت می کند را مشخص کرده ایم !

به گزارش ستاره پارسی؛ کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos )زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵است. که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال است.کریستیانو رونالدو اهل کشور پرتغال است.کریستیانو رونالدو در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

 

زندگی جورجینا رودریگز ۲۶ ساله در ماه های اخیر دچار تغییرات زیادی شده است. این مدل جوان از یک زن مستقل در یک فروشگاه شیک در مادرید به نامزد یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شده است. در اینجا به هزینه پول توجیبی ماهیانه پول توجیبی جالب نامزد کریس رونالدو جورجینا اشاره میکنیم .

 

پول توجیبی ماهیانه نامزد کریس رونالدو جورجینا

این مدل به تدریج سبک زندگی خود را ساخت که به تدریج زندگی لاکچری تر و شیک تری برای خود ساخت. او مدام تصاویری از خودش با لباس های برندهای گرانقیمت نظیر لویی ویتون، گوچی یا آلبرتا فراتی منتشر می کند. حتی هدایای جورجینا هم شیک تر و گرانقیمت تر شده است. جورجینا به خاطر تولد ۳۵ سالگی رونالدو یک مرسدس AMG G63 به ارزش ۱۸۰ هزار یورو به ستاره پرتغالی هدیه داد. به نظر می رسد که هزینه های زندگی مجلل نامزد رونالدو با واکنش هایی همراه شده است. روز شنبه در برنامه تلویزیونی “زنده باد زندگی” در شبکه اسپانیایی تلکنیکو در مورد درآمد نامزد رونالدو صحبت شد. در حقیقت کسی نمی داند که درآمد نامزد رونالدو از کجاست که می تواند چنین هزینه هایی انجام بدهد.

همسر رونالدو

نامزد کریس رونالدو جورجینا

این شبکه گزارش داده است که نامزد رونالدو ماهی بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار یورو به عنوان هزینه زندگی و پول توجیبی بچه ها از ستاره پرتغالی می گیرد. جورجینا همچنین خودش پستی  هشت هزار یورو از هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام درآمد کسب می کند. همچنین مادر یکی از چهار فرزند رونالدو برای هر مصاحبه ای که انجام می دهد، ۱۰۰ هزار یورو دریافت می کند هر چند که او برای حضور در برنامه ” حالا ظهر شده” مبلغی دریافت نکرده است. از سویی شبکه تلکنیکو یک تیم خبری را برای صحبت با همسایه های جورجینا فرستاده که البته همسایه ها از جواب دادن طفره رفتند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36e992