پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/15 16:00
کد خبر: 8358

سعید معروف به سیم آخر زد!

تصمیم قطعی سعید معروف فاش شد.

سعید معروف والیبالیست مطرح ایران بدجور به سیم آخر زد. سعید معروف از ایران رفت. سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، پس از حذف تیم ملی ایران از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به کشور بازنگشت و به آمریکا رفت. سعید معروف 28 مهر ماه 1364 در محله عطایی ارومیه متولد شد. با وجود انتشار تصاویر دونفره سعید معروف با هوادارانش هنوز خبری مبنی بر ازدواج وی منتشر نشده و سعید معروف در این خصوص می گوید:خوشبختانه هنوز ازدواج نکرده ام،به نظرم ازدواج یک اتفاق بی برنامه است که باید خود به خود پیش آید

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که پس از باخت مقابل ژاپن با اشک‌هایش خبرساز شده بود، با حذف تیم ملی ایران به همراه دیگر بازیکنان به کشور بازنگشت و از توکیو به آمریکا پرواز کرد.

او که با چشمانی اشک‌بار زمین بازی ایران و ژاپن را ترک کرد، هنوز درباره دلایل تصمیم خود با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده است و سرنوشت ادامه همکاری او با تیم ملی نیز مشخص نیست.

سعید معروف

سعید معروف یکی از مشهورترین والیبالیست‌های جهان است که در بازی‌های زیادی برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به میدان رفته است.

باخت ایران از تیم‌های ملی کانادا و ژاپن که حذف تیم ملی ایران را به همراه داشت، حواشی زیادی برای والیبالیست‌ها و فدراسیون والیبال ایجاد کرد. به خصوص اینکه محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، پیش از اعزام تیم ملی به توکیو قول داده بود تیم اعزامی مدال طلا با خود به تهران بیاورد.

سعید معروف هنوز توضیح نداده است که آیا برای سپری کردن تعطیلات به آمریکا سفر کرده است یا اقامت او در این کشور همیشگی است.

سعید معروف

سعید معروف

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jzrp2