پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/09 06:30
اختصاصی ستاره پارسی
کد خبر: 2532

بیوگرافی کامل شهاب حسینی و همسرش + تصاویر

در این بخش از سایت ستاره پارسی بیوگرافی کامل “شهاب حسینی” بازیگر محبوب سینمای ایران به همراه مجموعه تصاویری از او را مشاهده خواهید کرد.

سید شهاب حسینی زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ است.شهاب حسینی در تهران متولد شد.شهاب حسینی هنر پیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است.شهاب حسینی مجری، کارگردان و گوینده ایرانی است. شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود.

 

شهاب-حسینی

زندگی شخصی

خانواده

 شهاب حسینی با نام کامل ایشان، سید شهاب الدین حسینی تنکابنی  بازیگر 47 ساله کشورمان  در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشته و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا آمده است. او فرزند ارشد خانواده است و یک برادر و دو خواهر نیز دارد. مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

 

این بازیگر هنرمند اصالتا اهل تنکابن مازندران است.سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد..مادر او نیز امدادگر سیار بوده است و به خاطر شغل مادرش از 8 سالگی به خرم آباد نقل مکان کردند و تا سال 1362 در این شهر حضور داشتند.

 

متاسفانه پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت

 

شهاب+حسینی

پسر شیطون خانواده

مادرم می‌ گفت تو پسر شری بودی ولی گذشت تا اینکه روزی به خاطر سر‌بازی سرم را با نمره 4 اصلاح کردم و دیدم سرم از 9 ناحیه شکسته است

 

با توجه به اینکه زمان وقوع 5 – 4 مورد از این شکستگی‌ ها را به خاطر نمی‌ آورم، باید آن‌ ها را به دوران کودکی‌ ام نسبت داد

 

تحصیلات

وی دارای تحصیلات نا تمام در رشته روانشناسی دانشگاه تهران است.

 

پ

 ستاره ها در دانشگاه

در دانشگاه با بچه های دانشکده هنر، تئاتر کار می کردم. از آن جمع پارسا پیروزفر و یوسف تیموری به  بازیگرانی مطرح تبدیل شدند. اولین کار تصویری من برنامه زنده اکسیژن بود که در آن مجری بودم. این برنامه زمان خودش مخاطبان زیادی را جذب کرد.

 

برای اجرا در شبکه های 2 و 3 و حتی جام جم صاحب برنامه شدم. البته در آن دوره و در اجراهایم بیشتر یک مجری بازیگر بودم که برایم جذابیت زیادی داشت. وقتی تماشاگر از کارم راضی است لذت می برم، اما هیچ وقت کاری که انجام داده ام به نظرم آرمانی و ایده آل نیست. به نظرم همیشه می توان بهتر بود.

 

علت انصراف از دانشگاه

 دو سال در دانشگاه درس خواند و بعد انصراف داد .عموی او مقیم کانادا بود و او نیز قصد داشته هرچه سریع‌ تر به او برسد و در کانادا ادامه تحصیل دهد، همین تصمیم باعث شد تا درس را نیمه‌ کاره رها کند

 

unnamed

تلاش برای مهاجرت

 برای رفتن به کانادا اما نیاز به پایان خدمت داشت به همین خاطر به سربازی رفت تا ایکه در ماه 18 خدمت دچار خونریزی معده شد و به بیمارستان 502 منتقل شد

 

آنجا بود که گفتند نباید اصلا به خدمت می آمد، با توجه به اضافه هایی که خورده بود ترجیح داد معاف شود و اینگونه بود سر 18 ماه با خدمت خداحافظی کرد

 

ازدواج

شهاب حسینی در سال 1374 وقتی 22 ساله بود با پریچهر قنبری از همکاران خود در تئاتر، ازدواج کرد.

 

فرزند

محمد امین پسر بزرگ شهاب حسینی است او در سالروز تولد پدرش یعنی 14 بهمن ماه سال 1382 متولد شد. در سال 1390 نیز دومین پسرشان امیر علی به دنیا آمد.

 

3378131414

پریچهر قنبری کیست؟

 پریچهر قنبری متولد 4 دی 1359 در تهران، بازیگر تئاتر است.او فارغ التحصیل رشته چهره پردازی از دانشگاه تهران است، علاقه مند به گریم است و در این حوزه فعالیت میکند ، او یک خواهر و یک برادر دارد و آخرین فرزند خانواده است

 

از تجربه های بازی ایشان در جلوی دوربین می توان به فیلم ساکن طبقه وسط بکارگردانی همسرش در سال 1393 اشاره کرد

 

ماجرای آشنایی

 یک روز از سربازی مرخصی گرفتم تا سری به رفقای دانشجو بزنم، آنجا بود که دیدم دختر خانم زیبا، ساده و محجوبی سرگرم مطالعه کتاب‌ هایش است

 

هرچه خواستم با او ارتباط برقرار کنم، نشد که نشد با این حال در نگاهش چیزی دیدم که تشویقم کرد به ادامه راهی که منجر به ازدوج شد

 

ازدواج بدون سنگ اندازی

خانواده من و همسرم از نظر تقسیم بندی های اجتماعی هم گروه بودند؛ به همین خاطر به سرعت با هم صمیمی شدند طوری که پدرخانمم می گفت ما دخترمان را با پسر شما عوض کردیم. هیچ کدام سنگی جلوی پای ما نگذاشتند. مهریه هم به میزانی تعیین شد که من و همسرم روی آن توافق داشتیم. من و همسرم در همه زمینه ها با هم توافق داریم. او مشکلات کاری مرا خیلی خوب درک می کند. همسرم مدتی در فرهنگسراهای بانو و شفق گریم درس می داد. در ضمن نقاش خوبی هم هست.

 

446361098-talab-ir

صحبت های جالب همسر شهاب حسینی درباره او

شهاب همیشه به صورت علنی قدردان زحمات همسرش بوده و هر موقع توانسته در مجامع عمومی از او تشکر کرده است. او حتی یکی از کلیدی ترین نقش های فیلمش را به او داد تا برای همیشه این تشکر در تاریخ ثبت شود.

 

او از مشاغل همسرش میگوید:

شهاب هیچ وقت کافه دار نبوده است. بعد از تولد محمدامین مدتی در خانه بودم و همان موقع دوست داشت فضای دوستانه و صمیمانه ای را برای گپ وگفتمان ایجاد کند؛ فضایی سالم و خانوادگی و بیشتر به خاطر ما کافه را راه انداخت.

 

در مورد مجری گری هم باید بگویم او بیان خیلی شیوایی داشته و بانک کلمات زیادی در ذهنش دارد. من هم به عنوان همسرش همیشه از این توانایی او لذت می برم و گاهی اوقات هم غبطه می خورم که چطور نمی توانم مانند او حرف بزنم. در مورد بازیگری هم دیگر حرفی نزنم بهتر است؛ استاد است دیگر. (خنده) در مورد کارگردانی هم باید بگویم به عنوان تجربه اول خیلی خوب بود؛ تجربه ای که خودش هم در بازی و کارگردانی شریک بود. 

 

3

بهترین پدر دنیاست 

به جرات می توانم بگویم او بهترین پدر دنیاست. خیلی به بچه هایش علاقه دارد و گاهی اوقات حس می کنم بیشتر از من، آنها را دوست دارد. خیلی عجیب است. من هم آنها را دوست دارم اما حس می کنم که شهاب بیشتر از من و عجیب تر به آنها علاقه مند است.

 

با تمام سختی های شغلی شهاب همیشه کنار ما بوده است. خیلی وقت ها پیش می آید که برای تمرکز کردن احتیاج به سکوت دارد. حس و حال بازیگری شبیه کارهای دیگر نیست که درست مانند بقیه از خواب بلند شوید، به مغازه یا اداره بروید و … . باید روح را بسازید که بتوانید نقشی را ایفا کنید. شاید جاهایی از هم دور افتادیم اما همیشه با هم بودیم و عشقی که نسبت به هم داشتیم، رابطه مان را محکم تر می کرد. 

 

1164307_311

برخورد مردم

برخوردهای مردم خیلی عجیب است. این عجیبی آنقدر زیاد است که هیچ خاطره واضحی از آنها را به خاطر نمی آورم اما خیلی زیاد است. قبل از این خیلی بیشتر اذیت می شدم اما همیشه می گویند هر قدر سن بالاتر می رود، تجربه ها بیشتر می شود و در برخورد با اتفاقات جامعه برخورد پخته تری را می توانیم از خودمان نشان دهیم. 

 

پسران هنرمند ما

پسر کوچکم، امیرعلی چهار ساله است و البته خیلی هم بازیگر است. در یک لحظه می تواند عصبانی باشد و با عصبانیت حرف بزند و در همان لحظه می خندد و  جواب می دهد. درواقع یک صحنه را به راحتی با دو زاویه و دو شخصیت تحویل ما می دهد. (خنده) از طرفی دیگر محمدامین استعداد زیادی در زمینه نقاشی دارد و بیشتر دوست دارد نقاشی بکشد. به نظرم یک استعداد هنری ذاتی در زندگی آنها وجود دارد و ما نمی توانیم منکر آن شویم.

 

اوج گرفتن شهاب  

اینکه شاهد باشی همسرت با سرعت و شتاب، همه سرازیری ها را طی می کند و تو در حاشیه ای ـ یعنی با وجود اینکه همسرش بودی و هستی و شاید نزدیک ترین فرد زندگی او درست مثل دیگران که از بیرون شاهد رشد او هستند باید از پشت صحنه تماشاگر صعودش باشی ـ در ظاهر سخت به نظر می رسد اما این تنها یک بخش از ماجراست؛ یعنی چیزی که شاید از بیرون قابل دیدن و تصور و قضاوت است.

 

اما یک بخش دیگر ماجرا تصویری است که من و شهاب خودمان از زندگی مشترک مان داریم. خیلی ها حتی با نگاه شان بارها از من پرسیدند که تو چطور نشستی تا شهاب روزبه روز محکم تر بایستد اما حقیقت برای من چیز دیگری است. با اوج گرفتن شهاب من خودم را می بینم که رشد می کنم. 

 

10_25_15قباد

آخر خط

ما با هم بزرگ شده و با گذشت زمان با همه کم و کیف روحیات هم آشنا شده ایم. در طول تمام این سال ها زیروبم صدای یکدیگر را به خوبی احساس می کنیم؛ بنابراین حتی در مراحلی از زندگی که احساس می کردیم اینجا و این بار دیگر آخر خط است، همان حس آشنایی که در وجود هر دوی مان بود، ما را به صبر و مدارا دعوت می کرد. من خودم را از شهاب جدا نمی دانم. در این 18 سال زندگی مشترک ما با هم بزرگ شدیم. هر اتفاقی که برای او می افتاد من در کنارش بودم و از همراهی با او لذت می بردم.

 

اعتراف شهاب حسینی در مورد زندگی با همسرش پریچهر

شهاب حسینی با اشاره به درگیری‌های بازیگری که لذت زندگی خانوادگی را از او گرفته بیان می دارد: بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند. همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده. من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست. واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟…

 

ماجرای سکته قلبی شهاب حسینی

این روز ها بازار شایعات داغ است که شهاب حسینی هم از ان بی نصیب نمانده است .

 

شهاب حسینی بازیگر محبوب و محجوب کشورمان به دلیل فشار کاری و تنگی نفس راهی بیمارستان شده بود که خبر اشتباه سکته قلبی وی موجب رنجش خاطر خانواده و همسر شهاب حسینی شد. خبر طلاق این بازیگر هم شایعه ای بیش نیست .

 

68-2

موسیقی

آقای حسینی به همراه چند تن از دوستانش و همچنین برادرش سید مهدی حسینی، گروه موسیقی هفت را تأسیس کرده است

 

تاکنون چهار مجموعه آلبوم از این گروه منتشر شده‌ که شهاب حسینی در آلبوم یک و دو به دکلمه پرداخته و در آلبوم سه و چهار خوانندگی کرده‌ است

 

کافه داری

کافه هنر را به کمک برادر و همچنین همیاری همسرش اداره می کند. معمولا زمان هایی که سر کار نیست در کافه حضور دارد و چون منزلش هم نزدیک آنجاست سعی می کند زمان بیشتری را در کافه بگذراند

 

کافه هنر برای او به این خاطر به وجود آمد که محلی برای گفت و گو باشد، خیلی دوست دارد تا مخاطبانش را در آنجا ببینئ و در مورد کارهایش با هم صحبت کنند

 

درخواست رفع ممنوعیت وثوقی

 طی سالهایی که بنده کوچک در سینمای ایران فعالیت داشتم و عمر آن بیش از بیست سال است، از کلیت نظام سینمایی کشورم هیچ گونه انتظار خاصی نداشته ام و تا به حال در هیچ زمینه ای مطالبه ای نداشتم

 

فعالیت حرفه ای

آغاز بازیگری شهاب حسینی

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون برای اولین بار سال 79 در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.

 

اولین سریال شهاب حسینی

سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی اولین سریالی است که شهاب حسینی در آن به ایفای نقش پرداخت. شهاب حسینی در سریال پس از باران ایفاگر نقش علی بود و با هنرمندانی چون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی و... همبازی بود.

 

این بازیگر جوان یکسال بعد از بازی در سریال پس از باران در سریال پلیس جوان ایفای نقش کرد و با این نقش به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت.

 

اولین فیلم سینمایی شهاب حسینی

فیلم سینمایی رخساره به کارگردانی امیر قویدل در سال 80 اولین تجربه بازیگری شهاب حسینی در سینما بود و شهاب حسینی در این فیلم با میترا حجار، محمدعلی سپانلو، مهسا مهجور و... همبازی بود.

 

مروری بر چند فیلم و سریال با بازی شهاب حسینی

شهاب حسینی در مجموعه تلویزیونی پلیس جوان ساخته سیروس مقدم نقش اصلی سریال را برعهده داشت و با درخشش در این مجموعه توانست جایگاه خود را محکم سازد.

 

سال 1384 را شهاب حسینی با بازی در دو فیلم "قتل آنلاین" ساخته مسعود آب پرور و پیشنهاد 50 میلیونی ساخته مهدی صباغ زاده سپری کرد.

 

ایستگاه بهشت یکی دیگر از فیلم هایی است که شهاب حسینی در آن ایفای نقش کرده است. شهاب حسینی در این فیلم نقش یه نوازنده نابینا را ایفا میکند که عاشق یک پرستار شده و سعی میکند که بیناییش را به دست آورد.

 

حاصل کار او در سال 1385 بازی در فیلم "بچه های ابدی" به کارگردانی پوران درخشنده بود.

 

مهمترین نقطه عطف کارنامه هنری وی در این سال بازی در نقش حبیب پارسا در سریال "مدار صفر درجه" به کارگردانی حسن فتحی بود.

 

سال 1386 سال تقریبا پرباری برای شهاب حسینی بود او در 3 فیلم سینمایی "دل شکسته" ساخته علی روئین تن، "محیا" ساخته اکبر خواجویی نقش آفرینی کرد.

 

شهاب حسینی در سال 1391 در فیلم "تعبیر خواب" ساخته رضا دادویی نقش آفرینی کرده است.

 

shahab-hosseini (1)

فیلم های سینمایی

1398 مست عشق

1397 شین

1397 آن شب

1397 نرگس

1396 هزارتو

1396 نبات

1396 مقیمان ناکجا

1395 لابی

1395 برادرم خسرو

1395 غلام

1394 خورشید نیمه شب

1394 فروشنده

1394 چهارشنبه

1394 امتحان نهایی

1393 سایه های موازی

1393 دوران عاشقی

1393 طعم شیرین خیال

1392 ساکن طبقه وسط

1392 پنج ستاره

1391 تعبیرخواب

1391 آشغال های دوست داشتنی

1391 حوض نقاشی

1390 یکی می خواد باهات حرف بزنه

1390 هیس! دخترها فریاد نمی زنند

1390 من و زیبا

1389 به امید دیدار

1389 آفریقا

1389 جدایی نادر از سیمین

1389 خانه پدری

1389 برف روی شیروانی داغ

1389 سوت پایان

1388 پرسه در مه

1388 حوالی اتوبان

1387 آناهیتا

1387 درباره الی

1387 سوپر استار

1386 تنهایی

1386 پرچم های قلعه کاوه

1386 دل شکسته

1386 محیا

1386 نیلوفر

1385 ایستگاه بهشت

1358 بچه های ابدی

1385 غیرمنتظره

1385 قصه عشق

1384 پیشنهاد 50 میلیونی

1384 قتل آنلاین

1383 رستگاری در هشت و بیست دقیقه

1383 گرداب

1382 الهه زیگورات

1382 شمعی در باد

1381 زهر عسل

1381 این زن حرف نمی زند

1381 واکنش پنجم

1380 آدمک ها

1380 رخساره

 

شهاب-حسینی-8

سریال

1398 شکرستان راوی

1396 شهرزاد 3

1395–1396 شهرزاد 2

1393–1394 شهرزاد

1387–1392 سرزمین کهن

1388–1390 شوق پرواز

1384 مدار صفر درجه

1383 رقص پرواز

1382–1383 تب سرد

1380 پلیس جوان

1379 وکیل

1379 همسفر

1379 پس از باران

 

تله فیلم

1386 اوهام

1386 ناشناس

1385 تنگنا

1383 باغ آلوچه

 

نمایش

1396 اعتراف

1391 ملاقات

1387 کرگدن

1375 افسانه

1374 برکرانه باد

 

فروشنده

مستندهایی با حضور شهاب حسینی

1395 کربلا جغرافیای یک تاریخ

1394 من ناصر حجازی هستم

1390 ساکن صحرای سکوت

برنامه هایی با اجرای شهاب حسینی

برنامه اکسیژن

برنامه برپا برپا

برنامه رنگ صبح

برنامه زنده سایه روشن

فیلم های کوتاه شهاب حسینی

1394 بیا با من

1394 همین یک ساعت پیش

برنامه های رادیویی شهاب حسینی

1394 برنامه سحرگاهی گوینده

1379–80 گلبانگ شادی مجری

1377 صدای ما مجری

1376 دو نیمه سیب مجری

 

شهاب-حسینی+11

فعالیت های شهاب حسینی در دنیای موسیقی

بدرود خواننده

آشنای غریب خواننده

پریچهر خواننده

خداحافظ خواننده

خدا خواننده

پرواز خواننده

وقت رفتن خواننده

هفت سین دکلمه سرا

غریبه دکلمه سرا

بی گناه دکلمه سرا

پسرک روزنامه فروش دکلمه سرا

عزیز تنها دکلمه سرا

 

پ

جوایز شهاب حسینی

برنده نشان شوالیهٔ کشور فرانسه 2020

برنده مدال طلائی بهترین دستاورد هنری از دانشگاه ALU کالیفرنیا برای نمایش اعتراف 2017

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن خانه سینما برای بازی در فیلم فروشنده 1396

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ برای بازی در فیلم فروشنده 1396

برنده جایزه ویژه و تندیس دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی فیلم مقاومت برای بازی در سریال شوق پرواز 1395

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره مردمی فیلم و عکس چهل چراغ برای بازی در فیلم دلشکسته 1395

نامزد تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد درام تلویزیونی جشن دنیای تصویر برای بازی در سریال شهرزاد 1395

برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم اکشن ان فیلم آمریکا برای کارگردانی ساکن طبقه وسط 2016

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم اکشن ان فیلم آمریکا برای بازی درفیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند 2016

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم فروشنده 2016

برنده تندیس زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم شهر برای بازی در فیلم تعبیرخواب 1394

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دوران عاشقی 1393

برنده جایزه ویژه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم لیسبون برای بازی در فیلم حوض نقاشی 2014

نامزد تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم حوض نقاشی 1393

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی در فیلم حوض نقاشی 1392

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم و تلویزیون دتکتیو فست برای بازی در فیلم تعبیرخواب 2013

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم یاس برای بازی در فیلم تعبیرخواب 1392

نامزد سرو زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره جام جم برای بازی در فیلم تعبیرخواب 1392

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره میلاد سرخ برای بازی در فیلم تعبیرخواب 1392

برنده دیپلم افتخار جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی در فیلم حوض نقاشی 1392

برنده تندیس یاس زرین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین المللی فیلم یاس برای بازی در فیلم تنهایی 1391

نامزد جایز آی سی اس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد انجمن بین المللی سینه فیلی برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 2012

نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد انجمن فیلم مستقل کلوترودیس برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 2012

برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 1390

برنده خرس نقره ای جشنواره بین المللی فیلم برلین بهترین گروه بازیگران مرد برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 2011

برنده لوح سپاس و تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 1390

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 1389

برنده تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد جشن دنیای تصویر برای بازی در فیلم های سوپراستار و دربارهٔ الی 1389

برنده لوح سپاس و تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی فیلم پرسه در مه 1389

برنده تندیس شایستگی بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن خانه سینما برای فیلم های پرسه در مه و درباره الی 1389

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین 1389

نامزد لوح سپاس و تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برای بازی در فیلم دربارهٔ الی و سوپراستار 1388

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم درباره الی 1387

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم محیا 1387

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم سوپر استار 1387

نامرد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم شمعی در باد 1383

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم رستگاری در هشت و بیست دقیقه 1383

نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شمعی در باد 1382

نامزد تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای بازی در فیلم واکنش پنجم 1382

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3eaxv2