پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/01 04:52
کد خبر: 4179

ماجرای جالب خاستگاری فریبا طالبی از همسرش تا مهریه او فاش شد+فیلم

ماجرای ازدواج فریبا طالبی و همسرش از خود آنها

فریبا طالبی  بازیگر سریال های ستایش و کیمیا اینبار با دخترم نرگس دوباره دیده شد.فریبا طالبی علاوه بر بازیگری در کنار همسرش امیر صدهزاری به طراحی لباس و مدلینگ مشغول است و برند فاندو کاری از فریبا طالبی و همسرش می باشد. وی علاوه بر کار بازیگری مدتی مجری گری برنامه‌ های کودک را بر عهده داشته است.

 


اخبار جنجالی:محمدرضا شریفی نیا از زن صیغه ای خود گفت+عکس


 

فریبا نادری و همسرش امیر صدهزاری ماجرایی از ازدواجشان را تعریف کردند:

 

 

 


اخبار داغ:استایل جدید همسر شاهرخ استخری با لباس های نا متعارف+عکس


 

زندگی فریبا طالبی

فریبا طالبی متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه هنر و گرایش بازیگری می باشد. وی علاوه بر کار بازیگری مدتی مجری گری برنامه‌ های کودک را بر عهده داشته است. فیلم سینمایی “رفت” به کارگردانی مهدی اسماعیلی جایزه بهترین بازیگر زن شانزدهمین جشنواره سالنتو در ایتالیا را دریافت کرد.

 

زندگی فریبا طالبی

 

زندگی فریبا طالبی

خانواده فریبا طالبی

 

فریبا طالبی در یک خانواده پنج نفره به دنیا آمده است و پدر او مشوق اصلی ایشان در عرصه بازیگری بوده است. او قبل از بازیگر شدن لهجه مشهدی داشت که به درخواست عوامل برخی از آثارش تصمیم گرفت لهجه تهرانی را جایگزین لهجه مشهدی کند.

 

 

وی معتقد است بسیاری از افراد که عاشق بازیگری هستند نمی دانند که لهجه و گویش یک بازیگر چقدر پراهمیت است و به همین دلیل نمی توانند در این رشته موفق شوند. خانم فریبا طالبی بازیگر یک برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد.

 

 

شروع فعالیت هنری فریبا طالبی

فریبا طالبی در سن ۱۵ سالگی از طریق یک فراخوان برای مجری‌گری تست داد؛ بیان و صدای خوبش باعث شد که او را قبول کنند و فعالیتش در تلویزیون به عنوان مجری کودک را شروع کند. او پس از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل می‌ شود به واسطه تهیه کننده‌ ای که با او در زمینه مجری گری کار می‌ کرد به کارگردانان و تهیه کنندگان معرفی می‌ شود و در چند فیلم و سریال حضور پیدا می‌ کند. وی در سریال “کیمیا” نقش یکی از دوستان کیمیا را به عهده داشت.

 

ازدواج فریبا طالبی

فریبا طالبی با امیر صد هزاری که از همکارانش در زمینه مدلینگ می باشد ازدواج کرده و با انتشار عکس‌ هایی از مراسم عروسی خود در شهریور ۱۳۹۶ توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد و با انتشار عکس زیر نوشت: امیر عزیزم همسر مهربانم خوشحالم از کنار تو بودن و کنار تو ماندن عاشقانه‌تر از همیشه کنار تو خواهم ماند تا آخرین لحظه لحظه از نفسهایم ممنونم.

 

ازدواج خانم بازیگر

عروسی فریبا طالبی

 

شغل دوم فریبا طالبی و همسرش امیر صدهزاری

 

فریبا طالبی و همسرش امیر صدهزاری علاوه بر حرفه بازیگری در زمینه مد و طراحی لباس هم کار می‌ کند و در حال حاضر با برند فاندو همکاری دارد و خودش مدل برند اختصاصی خودش می باشد. او یک تیم حرفه‌ ای طراحی لباس دارد و برای بسیاری از هنرمندان ایرانی طراحی می‌ کند.

 

امیر صدهزاری

امیر صدهزاری و همسرش


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4dw7j2