پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/04 06:37
کد خبر: 4281

واکنش تند نیوشا ضیغمی به طلاق زوج هنرمند حاشیه ساز شد+فیلم

نیوشا ضیغمی با انتشار یک استوری به حواشی اخیر ریحانه پارسا و همسرش واکنش داد.

نیوشا ضیغمی    متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است.نیوشا ضیغمی متولد تهران است. نیوشا ضیغمی  بازیگر اهل ایران است.  نیوشا ضیغمی  بعد از اتمام دبیرستان،  نیوشا ضیغمی لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

 

نیوشا ضیغمی با انتشار یک استوری به حواشی اخیر ریحانه پارسا و همسرش واکنش داد.

 


خبرجنجالی:اعتراف مهران مدیری به اعتیادش جنجالی شد+فیلم دیده نشده


 


خبر جدید:بهاره رهنما اسم دخترش را تتو کرد+عکس فاش شده


 

نحوی بازیگر شدن نیوشا ضیغمی:

بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و از آنجا به کارگردان، مسعود جعفری جوزانی برای سریال در چشم باد معرفی شد. ضیغمی با این سریال در سال 1382 وقتی 23 سال داشت اولین تجربه هنری خود را کسب کرد.

 

 

شهرت بدون تلویزیون

بازی در فیلم شوریده سال 1384 وی را نامزد سیمرغ بلورین کرد. او که کلا دو سریال برای تلویزیون بازی کرده است با فیلم پارک وی در سال 85 و اخراجی های مسعود ده نمکی در همان سال به شهرت رسید.

 

آشنایی نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان:

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

 

آرش پولادخان:  حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gwgz4