یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/06 14:43
کد خبر: 4359

دلیل استعفای فرهاد مجیدی چیست؟+عکس

فرهاد مجیدی سرمربی جوان استقلال باوجود صعود به فینال رقابت‌های جام حذفی با انتشار یک نامه تامل‌برانگیز از سمت سرمربیگری استقلال کنار رفت.

فرهاد مجیدی  از خانواده‌ای مازندرانی و قائم‌شهری است  فرهاد مجیدی  متولد و ساکن تهران است.  فرهاد مجیدی  یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد مجیدی، برادر او فرزاد نیز به فوتبال روی آورد.   فرهاد مجیدی  دو بار ازدواج کرده که یکی از آن ها ناموفق بوده است.

 



 

 

فرهاد مجیدی  که لحظات پیش این نامه را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده با اشاره به برخی مسائل درباره دلایل استعفای خود به تفصیل و با گلایه صحبت کرده است.

استعفا فرهادی مجیدی

 


 

سرمربی  استقلال  در شرایطی از سمتش استعفا داده که چند ماهی است هیچ مصاحبه ای با رسانه ها انجام نداده و در شرایط سکوت و تمرکز روی مسائل فنی توانسته نتایج خوبی را با تیمش به دست بیاورد. او بعد از یک دوره پرانتقاد موفق شد در پایان لیگ نوزدهم  استقلال  را به مقام نایب قهرمانی برساندو یکی از وعده هایش را عملی کند. مجیدی با ادامه روند روبه رشد استقلال موفق شدتیمش را به فینال حذفی هم ببرد که البته این مساله مهم با برد مقابل رقیب سنتی یعنی پرسپولیس رقم خورد و باعث خوشحالی هواداران آبی پوش شده است.

 

در چنین شرایطی که همه چیز برای استقلالی ها خوب به نظر می رسد بی تردید استعفای ناگهانی فرهاد مجیدی می تواند یک اتفاق ویژه تلقی شود. موضوعی که آبی پوشان را در آستانه دیدارفینال حذفی مقابل تراکتور به شوک فرو می برد و می تواند کسب جام قهرمانی را نیز دور از دسترس کند. باید دید در این برهه حساس واکنش مدیران استقلال به  استعفای مجیدی  چه خواهد بود و چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهند کرد

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kxnv4