پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/08 07:06
کد خبر: 4409

فیلم جنجالی زورگیری در تهران در فضای مجازی غوغا به پا کرد+فیلم و عکس16+

زورگیری خشن در منطقه فلاح یک ماجرای صحنه سازی برای انتقام گیری خونین بود که با دستگیری اعضای این باند راز شکافته شدن صورت پسر جوان فاش شد.

صبح 18 تیرماه امسال پسر جوانی در خیابان آقاجانی منطقه فلاح به سمت محل کارش در حال حرکت بود که 3 جوان که او را از قبل تعقیب می کردند در یک صحنه هولناک پسر جوان را غافلگیر کردند.

 

زورگیری خشن در منطقه فلاح

یکی از متهمان به بهانه پرسیدن ساعت به سراغ پسر جوان رفت و در این صحنه پسر جوان وقتی به ساعتش نگاه کرد قبل از اینکه حرفی بزند  سارق خشن  بدون هیچ حرفی با چاقو صورت پسر جوان را هدف قرار داد و در ادامه 2 همدست این متهم به کمک وی رفته و پس از کتک کاری اقدام به سرقت گوشی موبایل پسر جوان کرده و سپس با پای پیاده پا به فرار گذاشتند.

 

3  زورگیر خشن  پا به فرار گذاشتند و دوربین های مداربسته صحنه این سرقت هولناک را ثبت کردند و پسر جوان که خونریزی زیادی از ناحیه صورت داشت به بیمارستان منتقل شد.

 

شکافته شدن صورت یک جوان با چاقوی زورگیران

 

انتشار فیلم زورگیری خشن

صحنه این  زورگیری خشن  که توسط دوربین های مداربسته ضبط شده بود در فضای مجازی پخش شد و با توجه به حساسیت موضوع و شکایت پسر جوان که از بالای لبش تا انتهای گونه اش با ضربه چاقو  زورگیر خشن  پاره شده بود، تحقیقات پلیسی کلید زده شد.

ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عاملان این  زورگیری خشن  وارد عمل شدند و خیلی زود با اقدامات فنی و میدانی پی بردند که 2 تن از زورگیران خشن با هم برادر هستند و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه پسر جوان و برادر 16 ساله اش را دستگیر کردند و در بازرسی از خانه 2 متهم 2 چاقو و لباس هایی که متهم اصلی در صحنه سرقت به تن داشت کشف شد و این در حالی بود که آثار خون روی لباس متهم وجود داشت.

 

 

شکافته شدن

 

ادعای بیگناهی

متهم اصلی در پلیس آگاهی تهران وقتی پیش روی خبرنگار رکنا نشست ادعای بیگناهی کرد و گفت: من در صحنه سرقت حضور نداشتم و چون در محل با من دشمنی دارند می گویند سرقت کار من بوده است.

این ادعاها در حالی است که برادر 16 ساله متهم در همان روز دستگیری در تحقیقات لب به اعتراف گشود و همه ماجرای زورگیری خشن را با جزئیات دقیق نوشت اما متهم اصلی با وجود اعترافات برادرش می گوید من بیگناهم.

 

صورت جوان تهرانی چرا با چاقو خط خطی شد

 

دستگیری طراح اصلی این زورگیری خشن

متهم اصلی پرونده ادعا می کرد که سرقت کار متهم سوم پرونده که فراری است بوده و دوستانش مرا به عنوان سارق این صحنه زورگیری خونین معرفی کردند.

تحقیقات ادامه داشت که پلیس در تجسس های پلیسی به پسر جوانی رسیدند که طراح این صحنه هولناک بوده و خیلی زود چهارمین عضو این باند دستگیر شد.

در بازجویی از متهم مشخص شد که وی با پسر جوانی که هدف ضربه چاقو قرار گرفته است اختلاف و از او کینه داشته و به دوستانش دستور داده تا او را به باد کتک بگیرند و برای اینکه صحنه کتک کاری لو نرود آنها با صحنه سازی یک زورگیری خشن این نقشه را به اجرا گذاشته اند.

 

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gwv54