پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/08 07:44
کد خبر: 4414

ریحانه پارسا از دردهای بی کران زندگی اش گفت+عکس دیده نشده

ریحانه پارسا بعد از حواشی ازدواج و جدایی‌اش از مهدی کوشکی این پست را منتشر کرد.

ریحانه پارسا    بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد.ریحانه پارسا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود.  ازدواج ریحانه پارسا  با   مهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد .  ریحانه پارسا به تازگی  در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشتبه تازگی خبر طلاق و جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی حواشی بسیاری را به وجود آورده که عده ای براین باور هستند که این حواشی و شایعات بخاطر جذب فالو و دیده شدن است.

 


خبرداغ:شیلا خداداد عکس بی حجابش را در فضای مجازی منتشر کرد+عکس دیده نشده


 

ریحانه پارسا بعد از حواشی ازدواج و جدایی‌اش از مهدی کوشکی این پست را منتشر کرد.

 

 

 


خبر جنجالی:فیلم جنجالی زورگیری در تهران در فضای مجازی غوغا به پا کرد+فیلم و عکس16+


 

بیوگرافی ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی

ریحانه پارسا متولد 4 اسفند 1377 در تهران، بازیگر است. پدرش شغل آزاد و مادر خانه دار است بچه اول خانواد و دو خواهر کوچک تر از خود دارد. می گوید علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت. ریحانه پارسا علاوه بر بازیگری و مهارت خاصی که در نویسندگی و عکاسی دارد.

 

 

بیوگرافی ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی

 

تحصیلات ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی

دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد، در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفت کار تئاتر را به صورت حرفه‌ ای شروع کند .

خانوم ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خودرا از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد، میگوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می‌دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

 

بیوگرافی ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی

 

حواشی ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی

ریحانه پارسا بعد از بازی در سریال پدر به چهره ای شناخته شده تبدیل شد، او با انتشار عکس هایی با حجاب نه چندان متعارف توجه رسانه ها را به خود جلب کرد، پس از آن مردم به شدت از او انتقاد کردند و خانم پارسا عکس های اینستاگرامی خود را پاک کرد.

اما در زمان کوتاهی او تیپ هایی عجیب دوباره مورد توجه رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار گرفت. او در جشنواره فیلم فجر 1398 با تقلید رفتارها و اکت های آنجلینا جولی باز هم حاشیه ساز شد. او با اداهایی عشوه گرانه و چشمک زدن به دوربین عکاسان موجی از انتقادها را به سمت خود روانه کرد.

 

 

شروع بازیگری ریحانه پارسا و شهرتش

اولین بار در سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید و در دو سال گذشته در چند فیلم سینمایی و تئاتر نیز حضور پیدا کرد و خوب بد جلف ارتش سری را با بازی او اماده اکران است .

 

بیوگرافی ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی

 

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا که با سریال «پدر» وارد عرصه بازیگری شد در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با مهدی کوشکی ازدواج کرد. این دو بازیگر با انتشار تصویری از خود در صفحات مجازی ازدواج خود را علنی کردند. گفتنی است؛ مهدی کوشکی بازیگر تئاتر و سینما در سریال‌های نمایش خانگی کرگدن و دل ایفای نقش می‌کند. این دو سر تئاتر اولئانا (دی ۹۸) کنار هم حضور داشتند.

 

بیوگرافی ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی

بیوگرافی ریحانه پارسا همسر مهدی کوشکی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nlyv4