پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/08 09:27
کد خبر: 4417

طنین فریاد "لبیک یا حسین" در شب عاشورا

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: فریاد حماسی و نجات بخش «لبیک یا حسین» ملت حسینی در شب عاشورا همزمان با سراسر کشور در کران تا کران آسمان استان طنین‌انداز می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد فریاد حماسی و نجات بخش «لبیک یاحسین» ملت حسینی در شب عاشورا همزمان با سراسر کشور در کران تا کران آسمان استان طنین‌انداز می‌شود.

در این اطلاعیه آماده است.

 


خبرداغ:مداحی زیبای امیرتتلو برای امام حسین جنجال به پاکرد+فیلم دیده نشده


 

بسم الله الرحمن الرحیم

فریاد حماسی و نجات بخش «لبیک یاحسین» ملت حسینی ایران در شب عاشورا همزمان با سراسر کشور در کران تا کران استان طنین‌انداز می‌شود.

میثاقی بزرگ در طلب خون به ناحق ریخته شده امام حسین (ع) و خونخواهی ثارالله به صورت یکپارچه و عمومی تحت عنوان «سراسر ایران حسینیه» همراه با سر دادن فریاد حماسی و نجات بخش لبیک یا حسین مردم عاشورایی استان کرمانشاه در شب عاشورای حسینی راس ساعت ۲۱:۰۰ (۹ شب) به صورت سراسری از پشت بام و پنجره منازل و کوچه پس کوچه‌های شهرها، مأذنـه مساجد و هیات‌های مذهبی و تکایا و جای جای استان انجام خواهد شد.

ملت عاشورایی و شهیدپرور استان همراه با شور و شعور حسینی با عنایت به مقتضیات زمانی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، امسال می‌کوشند تا با رعایت همه دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را با عظمت هر چه بیشتر برگزار کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qwra3