دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/11 06:24
کد خبر: 4516

ناپدید شدن خانوم بازیگر در دریاچه جنجال به کرد+فیلم

خانم بازیگر 33 ساله که در دریاچه ناپدید شده بود هنرپیشه های سینما و تلویزیون را به شدت نگران کرد.

نایا ماریه ریورا (به انگلیسی: Naya Marie Rivera) (زاده ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۸۷ – درگذشته ۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۰)است.نایا ماریه ریورا هنرپیشه و خواننده آمریکایی بود.معروفترین نقش نایا ماریه ریورا در سریال گلی به عنوان سانتانا لوپز بود.

 

 

 

نایا ریورا کیست؟

ریورا فعالیت خود را به عنوان  بازیگر  کودک و مدل شروع کرد و در  تبلیغات تلویزیونی  در آمریکا ظاهر شد، او در 4 سالگی در سریال خانواده رویال بازی کرد و از آن پس در سریال‌های متعددی حاضر شد اما بازی در سریال گلی بود که او را به ستاره‌ای در آمریکا تبدیل کرد.

وی با رایان درسی،  هنرپیشه آمریکایی  ازدواج کرد که عمر ازدواجشان طولانی بود و در سال 2018 از یکدیگر جدا شدند.

گفتنی است که ریورا در مجموع از سال های اولیه فعالیتش تا قبل از ناپدید شدن ناگهانی اش در 113 قسمت از این سریال بازی کرد و همان زمان با مارک سالینگ، همبازی خود قرار ازدواج گذاشت اما سالینگ در 2018 پس از متهم شدن در یک پرونده  فساد اخلاقی  اقدام به  خودکشی  کرد.

 

 

ناپدید شدن بازیگر آمریکایی در دریاچه

 

ماجرای ناپدید شدن ناگهانی خانم بازیگر در دریاچه

نایا ریورا  بازیگر 33 ساله آمریکایی روز چهارشنبه پس از این که با پسر 4 ساله اش قایق اجاره کرد و به دریاچه ای در جنوب کالیفرنیا رفت به طور مرموزی ناپدید شد که احتمال می رود این بازیگر هنگام شنا در دریاچه غرق شده اما هنوز این اتفاق تایید نشده است.

تنها شاهد این اتفاق پسر 4 ساله نایا بوده که توسط پلیس در حالی که داخل دریاچه خوابیده بود و تنها جلیقه نجات به تن داشت پیدا شد و این در حالی است که از  خانم بازیگر آمریکایی  یک کارت شناسایی به جای مانده بود.

برخی معتقدند ممکن است نایا ریورا به دریاچه افتاده و غرق شده باشد اما نیروهای پلیس کالیفرنیا عصر چهارشنبه با یک قایق و یک فروند بالگرد در دریاچه گشت زدند تا بلکه نشانی از  بازیگر آمریکایی  پیدا کنند.

 

واکنش پلیس و هم بازی های خانم بازیگر پس از خبر مفقودی او

گفتنی است که پلیس هنوز نتوانسته راز چگونگی بازگشت این پسر بچه بدون مادر به قایق را رمزگشایی کند اما تحقیقات همچنان ادامه دارد و 100 غواص جستجو های خود را از روز چهارشنبه تاکنون آغاز کرده است

یک مامور پلیس محلی گفت : ما فرض می‌کنیم که حادثه‌ای رخ داده و ما فرض می‌کنیم که او در دریاچه غرق شده است هنوز هیچ نشانی از  عمل مجرمانه  وجود ندارد.

گفتنی است که روز سه‌شنبه ریورا قبل از سفر تفریحی با قایق اجاره ای عکسی از خود و پسرش توییت کرد و نوشت : فقط ما دو تا.

همچنین شماری از شخصیت‌های معروف از جمله هم‌بازی‌های او در سریال گلی به خبر ناپدید شدن خانم بازیگر و یا غرق شدن او واکنش نشان دادند.

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4pwl62