سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/11 06:37
کد خبر: 4517

ورزش لاکچری سارا و نیکا جنجالی شد+فیلم دیده نشده

فیلمی از اسب سواری نیکا فرقانی را مشاهده می کنید.

سارا و نیکا   بواسطه حضور خود در سریال پایتخت به شهرت رسیدند،سارا و نیکا خیلی کم حاشیه بودند اما چندی پیش فیلم هایی از حضور سارا و نیکا در پارتی های شبانه منتشر شد که موج رسانه ای سنگینی را بوجود آورد.و به تازگی نیز منتشر شدن عکس های سارا و نیکا در استخر موج جدیدی از شایعات را به وجود آورد.

 

 


خبرداغ:دابسمش سارا و نیکا با فیلتر بامزه اینستاگرام را منفجر کرد+فیلم


 

 

فیلمی از اسب سواری نیکا فرقانی بازیگر سریال پایتخت:

 

 

 

 


خبرجنجالی:رابطه ی پنهانی محسن افشانی با دختر جوان بعد از جداییش از سویل+فیلم لورفته


 

بیوگرافی کوتاهی از سارا و نیکا:

سارا و نیکا فرقانی متولد سال 1383 و مردادماهی می باشند. این دو خواهر زاده شهر تهران هستند (نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است). این دوقلوها سن 1 سالگی وارد دنیای بازیگری شده اند. سارا و نیکا برای اولین بار وقتی که یک سال داشتند در فیلم دوباره زندگی ظاهر شدند.

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

 

 

تحصیلات سارا و نیکا فرقانی

 

1223425088-parsnaz-com

 

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

 

سارا و نیکا چگونه مشهور شدند؟

 

112762_336

عکس های خفن سارا و نیکا در اینستاگرام

 

 

وقتی که سارا و نیکا به سن 7 سالگی رسیدند، به سیروس مقدم معرفی شدند. آقای مقدم برای ساخت سریال پایتخت به دنبال دوقلوهایی برای (نقی و هما) بوده است. سارا و نیکا در تست بازیگری قبول شده و به پروژه پایتخت می پیوندند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qwm93