جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/12 07:14
کد خبر: 4549

دابسمش سارا و نیکا با فیلتر بامزه اینستاگرام را منفجر کرد+فیلم

در این ویدئو می توانید ویدئو دابسمش جدید نیکا یکی از دوقلوهای پایتختی را ببینید.

سارا و نیکا    بواسطه حضور خود در سریال پایتخت به شهرت رسیدند،سارا و نیکا خیلی کم حاشیه بودند اما چندی پیش فیلم هایی از حضور سارا و نیکا در پارتی های شبانه منتشر شد که موج رسانه ای سنگینی را بوجود آورد.و به تازگی نیز منتشر شدن عکس های سارا و نیکا در استخر موج جدیدی از شایعات را به وجود آورد.در کل این هنرمندان که در خارج از کشور سکونت دارند حواشی بسیاری را به آورده اند.

 


خبرداغ:تیپ خارج از عرف روناک یونسی در تولد پسرش+عکس خانوادگی


 

در این ویدئو می توانید ویدئو دابسمش جدید نیکا یکی از دوقلوهای پایتختی را ببینید. دابسمش جدید نیکا در بین فعالان فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

 

 

 


خبرجدید:صحبت های جنجالی لاله صبوری در مورد آزارهای جنسی آیدین آغداشلو حاشیه ساز شد+عکس


 

بیوگرافی کوتاهی از سارا و نیکا:

 

سارا و نیکا فرقانی متولد سال 1383 و مردادماهی می باشند. این دو خواهر زاده شهر تهران هستند (نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است). این دوقلوها سن 1 سالگی وارد دنیای بازیگری شده اند. سارا و نیکا برای اولین بار وقتی که یک سال داشتند در فیلم دوباره زندگی ظاهر شدند.

پدر و مادر سارا و نیکا مقیم کشور سوئد هستند و اطلاعات معتبری درمورد آنها وجود ندارد. سارا و نیکا هم در سوئد زندگی می کنند و سالی 1 بار برای فیلمبرداری سریال پایتخت به ایران می آیند. آنها هنگام فیلمبرداری که چند ماه طول می کشد، درکنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کنند.

 

تحصیلات سارا و نیکا فرقانی

 

1223425088-parsnaz-com

این دو خواهر در مقطع دبیرستان درس می خوانند. آنها برای حضور در سریال، فشرده درس می خوانند و زودتر از سایر دانش آموزان امتحان می دهند.

 


خبرداغ:عزاداری تک نفره ی پیرمرد‚پربازدیدترین ویدئو این روزها شد/خبرخوش برای وی+فیلم


 

سارا و نیکا چگونه مشهور شدند؟

 

112762_336

عکس های خفن سارا و نیکا در اینستاگرام

 

وقتی که سارا و نیکا به سن 7 سالگی رسیدند، به سیروس مقدم معرفی شدند. آقای مقدم برای ساخت سریال پایتخت به دنبال دوقلوهایی برای (نقی و هما) بوده است. سارا و نیکا در تست بازیگری قبول شده و به پروژه پایتخت می پیوندند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/368yz2