سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/14 08:10
کد خبر: 4610

بازیگران ایرانی که ازدواجشان به طلاق ختم شد را بشناسید/ریحانه پارسا و مهدی کوشکی رکورد زدند+عکس

طلاق سلبریتی‌ها معمولاً حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم.

مهدی کوشکی  زاده 1360 است.مهدی کوشکی نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است.مهدی کوشکی فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما - تئاتر دانشگاه هنر است.ورود  مهدی کوشکی  به عرصه سینما با حضور در فیلم موفق لانتوری وارد فاز جدید شد سپس در فیلم فروشنده اصغر فرهادی هم نقش افرینی کرده است.ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی حواشی بسیاری داشت اما این دو بازیگر با با طلاق ناگهانی و زود هنگاهمشان موج وسیعی از حواشی را برای خود به وجود آوردند.

 


خبرداغ:بهاره رهنما از هدفش برای ورود به دنیای مدلینگ پرده برداشت+فیلم


 

p7dOZv87W1lc

 

آزاده نامداری  و  فرزاد حسنی  که از مجریان مطرح هستند، در تیرماه سال ۹۲ به عقد یکدیگر درآمدند. این ازدواج دوامی نداشت و حدود یک سال بعد، آن‌ها با حاشیه‌ها و جنجال‌های فراوان در خرداد ۹۳ از یکدیگر جدا شدند.

 

2KbtXYDdBprA

 

در اسفند ۸۹  مهدی پاکدل  و  بهنوش طباطبایی  با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها در زمان زندگی مشترک، تصاویر زیادی از خود منتشر کردند، اما در مجموع زندگی کم‌حاشیه‌ای داشتند. در اواسط ۹۵ و زمان جدایی اما، اتفاقات عجیبی افتاد. صفحه اینستاگرام پاکدل هک شد، ولی بعد از آن که پس گرفته شد، دیگر اثری از عکس‌های دونفره نبود.

 

mKU2g6UnPjND

 

 

رامبد جوان  بعد از جدایی از همسر اولش با  سحر دولتشاهی  بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده بود، بعد از ۶ سال زندگی مشترک، در سال ۹۳ از دولتشاهی جدا شد.

 

GwMfKI8x6U3H

 

 


خبرجنجالی:سارا بهرامی از عشقش در سینما پرده برداشت+فیلم جنجالی


 

آزاده صمدی و   هومن سیدی  در سال ۸۵ با یکدیگر ازدواج کردند. اما بعد از هفت سال زندگی مشترک، از یکدیگر جدا شدند.

 

8nHSuswEgOIY

 

 

بهروز وثوقی  در سال ۱۳۵۴ با گوگوش ازدواج کرد که بسیار پر سرو صدا شد. ازدواج آنها دوام چندانی نداشت.

sHPhfdFJpLg9

 

 

ابولفضل پورعرب  و  آنا نعمتی  هردو بازیگر سینما هستند. زمانی که این دو با هم ازدواج کردند. پورعرب بازیگر معروفی بود، ولی نعمتی تازه اول راه بازیگری بود. حاصل ازدواج آن‌ها یک دختر به اسم رایکا است.

 

m7rx9w2VaTEk

 

 

سارا خوئینی‌ها  همسر سابق  چنگیز وثوقی ا ست ،زندگی مشترک وی با چنگیز وثوقی کمتر از دو سال به طول انجامید و منجر به جدایی شد. سارا خوئینی‌ها با  یوسف مرادیان  ازدواج کرد و این وصلت هم به جدایی انجامید.

 

iQKF9HD5wpj4

 

 

بابک ریاحی پور  یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است با  مهتاب کرامتی  ازدواج کرد که متاسفانه این ازدواج دوام چندانی نداشت.

 

HF4nUDnXXCQV

 

 


خبرمهم:جزئیاتی مهم در مورد بازگشایی مدارس از شنبه(15شهریور)


 

ناصر هاشمی  با  سیما تیرانداز د ر سال ۷۴ با یکدیگر ازدواج کردند و این ازدواج به جدایی ختم شد.

 

UONugTNpNipl

 

 

پرستو گلستانی  با  بهروز بقایی  ازدواج کرده بود، اما سرانجام این وصلت با وجود پسری بنام بهرنگ به جدایی ختم شد.

 

6xHZXgpNZJ56

 

 

نیما بانکی  در گذشته با  لیلی رشیدی  بازیگر ازدواج کرده و صاحب یک پسر به نام سینا بانکی شده است. این ازدواج دوام نیاورده و این زوج هنری از هم جدا شده اند.

 

jp7LMoRTmCok

 

 

امین زندگانی  و  مینا لاکانی د ر سال ۱۳۷۶ در سریال زن شرقی با یکدیگر آشنا شدند و ازدواج کردند، اما مدتی بعد طلاق گرفتند.

 

 

IB2pdGAa7TUx

 

ازدواج اول و همسر اول  عاطفه رضوی مهرداد شکرابی  بوده است که بدلایلی بعد از مدتی از هم طلاق گرفتند وی بعد از آن با حسین پاکدل نویسنده و کارگردان ازدواج کرده است.

 

 

Sk6VF1sIMkF4

 

 

تانیا جوهری  در سال ۱۳۴۸ با  خسرو شکیبایی  ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک دختر بنام پوپک شد، اما این رابطه در نهایت سال ۱۳۵۸ بعد از ۱۰ سال به طلاق ختم شد.

 

lAL4SMDZU8mU

 

داریوش فرهنگ  در اولین ازدواج خود با  سوسن تسلیمی  بازیگر نام آشنا ازدواج کرد و صاحب فرزند دختری به نام توکا فرهنگ شد؛ اما وی در سال ۱۳۶۶ مجبور شد از وی جدا شود.

 

pQcOBRsDfycx

 

 

علی دهکردی  در سال ۱۳۶۸ با  آفرین چیت ساز ازدواج کرد، اما این زندگی در سال به طلاق ختم شد.

 

yZahR0ley6vW

 

 

کوروش تهامی  با  شبنم طلوعی  ازدواج کرد این ازدواج به جدایی ختم شد.

 

x3po7jCEYDUx

 

 

فریبرز عرب‌نیا  که با بازی در نقش مختار در سریال مختارنامه بیش از پیش سر زبان‌ها افتاد ابتدا ۸ سال با  آتنه فقیه‌نصیری  بازیگر سینما و تلویزیون زندگی کرد و پس از جدایی‌اش ۴ سال با عسل بدیعی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری به نام جانیار است.

 

Ircic5QDr1do

 

 

این دو بازیگر بعد از سالها زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. ملیکا و مهراوه شریفی نیا فرزندان آنها هستند.

 

1gTCOttCCENx

 

 

این دو بازیگر که مسیر بازیگری‌شان را از تئاتر آغاز کرده بودند، ازدواجشان چندان در رسانه‌ها انعکاس نیافت. اما بعد از مدتی که هر دو به تلویزیون و سینما ورود کردند و مردم آن‌ها را شناختند، از هم جدا شدند.

 

t9XEiyM1TiHK

 

 

بهاره رهنما  و  قاسمخانی  در سال ۷۳ ازدواج کردند که ثمره‌ی آن یک دختر به نام پریا است، اما در سال ۹۴ بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

 

Aw1A2rrmJWZA

مهدی هاشمی  جزو پرافتخارترین بازیگران مرد سینمای ایران است. او حدود ۴۰ سال پیش با  گلاب آدینه  که کلکسیونی از افتخارات بازیگری را در کارنامه دارد، ازدواج کرد. آن‌ها یک دختر به نام نورا دارند. پس از آن که مهنوش صادقی بازیگر کمترشناخته‌شده تئاتر، در ویدئویی ادعا کرد مدت‌هاست همسر مهدی هاشمی است، مهدی هاشمی با انتشار ویدئویی ادعای صادقی را تأیید کرد.

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4j6ye3