پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/02 16:00
مهدی هاشمی | بیوگرافی مهدی هاشمی | مهدی هاشمی و همسر دومش | مهدی هاشمی و گلاب آدینه
کد خبر: 8529

کل کل همسر اول و دوم مهدی هاشمی بر سر لباس سوژه شد+عکس

عکسی از مهدی هاشمی در کنار همسر دومش مهوش صادقی

مهدی هاشمی با نام اصلی  میرمهدی بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است. مهدی هاشمی نخستین بازی سینمایی‌اش را در فیلم «زنده باد ...» ساختۀ خسرو سینایی تجربه کرد. مهدی هاشمی یکبار با گلاب آدینه ازدواج کردکه به طلاق رسید. مهدی هاشمی و گلاب آدینه یک دختر دارند.

در ۷ تیر ۱۳۹۸ مهنوش صادقی ادعا کرد که همسر مهدی هاشمی‌ست و با او ازدواج قانونی کرده‌است. پس از تکذیب نورا هاشمی (دختر مهدی هاشمی)، مهدی هاشمی این قضیه را تأیید و با انتشار کلیپی اعلام کرد مهنوش صادقی همسر قانونی‌اش است.

مهدی هاشمی

بیوگرافی مهدی هاشمی

مهدی هاشمی در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود به دنیا آمد.لیسانس هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران دارد . در ۲۳ سالگی با همراهی دوستش داریوش فرهنگ در گروه نمایشی پیاده شروع کرد.

سریال بعدی او که توانست او را بیش از پیش معروف کند بازی در سریال “روزگار قریب” در نقش دکتر قریب به کارگردانی کیانوش عیاری بود.

مهدی هاشمی برای بازی در فیلم سینمایی “همسر” نامزد سیمرغ بلورین شد اما در آن سال سیمرغ به زنده یاد عزت الله انتظامی رسید. نهایتا مهدی هاشمی در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم های سینمایی “آقا یوسف” و “آلزایمر” توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر جشنواره فجر را از آنِ خود کند.

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی

ازدواج های مهدی هاشمی

مهدی هاشمی برای اولین بار در سال ۱۳۵۹ وقتی در ۳۴ ساله بود با گلاب آدینه ازدواج کرد. مهدی هاشمی و گلاب آدینه در گروه نمایشی پیاده آشنا شده بودند و فیلم سلطان و شبان هم با هم همکار بودند.

مهدی هاشمی و گلاب آدینه

مهدی هاشمی برای بار دوم با مهنوش صادقی ازدواج کرد که این منتشر شدن خبر این ازدواج حاشیه های زیادی را برای او وخانواده اش درست کرده است!

مهدی هاشمی

دختر مهدی هاشمی

مهدی هاشمی فقط یک دختر به نام نورا دارد و یک نوه هم دارد. نورا هاشمی بازیگر است و با سیاوش اسعدیان ازدواج کرده .

افشای ازدواج مهنوش صادقی با مهدی هاشمی

مهدی هاشمی

 مهنوش صادقی با منتشر کردن یک فیلم اعلام کرد چند سالی است همسر رسمی مهدی می باشد.

وی این روزها مشغول طراحی صحنه و لباس است و در تئاتر هم بازی می کند و هم چنین فیلمنامه نویسی نیز می‌کند.

مهدی هاشمی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2aonl4