پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/14 09:56
کد خبر: 4614

ضایع شدن به سبک سیاوش یزدانی+فیلم

سیاوش یزدانی قیل از بازی فینال جام حذفی با تراکتور سازی دست به اقدام جالبی زد.

سیاوش یزدانی   متولد 12 اسفند 1370 در مشهد، فوتبالیست استفارغ التحصیل فوق لیسانس می باشد، سیاوش یزدانی فوتبال را کنار درس بصورت حرفه ای ادامه داد و حالا در پست مدافع میانی در لیگ برتر بازی می کند و کم حاشیه هم ندارد.سیاوش یزدانی بصورت جدی فوتبال را از سال 1383 شروع کرد.او یکبار محروم شد سیاوش یزدانی که دوران حرفه ای فوتبال خود را پشت سر می گذارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 


خبرجنجالی:

درگیری فیزیکی طرفداران استقلال با بازیکنان بعد از باخت جنجالی شد+فیلم لورفته


 

سیاوش یزدانی در ابتدای بازی با  جعبه شیرینی  به رختکن استقلال رفت اما در پایان نتیجه بازی باعث شد تا شیرینی‌های او در  رختکن  بماند و توزیع نشود.

 

 

 

بیوگرافی سیاوش یزدانی 

سیاوش یزدانی (زادهٔ ۱۲ اسفند ۱۳۷۰ در مشهد) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع میانی و دفاع چپ برای باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال سیاه‌جامگان و باشگاه فوتبال پیکان تهران اشاره کرد. از فصل هفدهم لیگ برتر و در زمان کرانچار از تیم پیکان به سپاهان منتقل شد. در فصل هجدهم یکی از بازیکنان مورد علاقه ی امیر قلعه نویی بود که عملکرد خوبی از خود بجا گذاشته است . وی در اصفهان بازیکن محبوبی است و به عنوان هادی عقیلی دوم شناخته میشود

 

صحبت درباره دعوت به تیم ملی

مدافع میانی سپاهان در باره تساوی این تیم مقابل استقلال خوزستان می گوید: «این بازی از لحاظ تیمی افتضاح بودیم. شاید حقمان مساوی هم نبود. یک تیم بزرگ باید به راحتی بازی هایی مثل بازی مقابل استقلال خوزستان را از دست ندهد. البته این را هم باید در نظر بگیرید که این تیم در چند سال اخیر بدترین نتایج را گرفته و هم تیم و هم بازیکنان خیلی آسیب شخصیتی دیده اند و طول می کشد تا تیم به شرایط آرمانی برگردد.

 

باز هم خدا را شکر تیمی که پارسال چهاردهم شده و شرایط خوبی نداشت، توانستیم امسال را با صدرنشینی تمام کنیم ولی می توانستیم خیلی بهتر نتیجه بگیریم. شاید خیلی وقت ها اگر تمرکز بیشتری داشتیم می توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.» او حرفهای در باره نیم فصل دوم رقابت ها دارد:«نیم فصل دوم دو برابر نیم فصل اول باید تلاش کنیم تا به هدف هایمان برسیم. من واقعا خوشحالم که در سپاهان هستم و از لحظه لحظه بازی در این تیم لذت می برم. در مورد قهرمانی نیم فصل هم باید بگویم که این قهرمانی اصلا خوشحالی ندارد و ما باید با تمام توان برای نیم فصل دوم آماده شویم.»

 

 

یزدانی اشاره ای به دعوت نشدنش به تیم ملی دارد:

«چهار سال است که در لیگ برتر بازی می کنم. روز به روز بهتر شدم. هر کسی در زندگی اش آرزوهایی دارد.

 

در این چند وقت، با توجه به بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند

 

، فکر می کنم لیاقت داشته ام تا یک بار به تیم ملی دعوت شوم و

 

جو تیم ملی را ببینم و ببینم مربیان از من چه می خواهند. من

 

تلاشم را کرده ام، به نظرم حداقل حقی که داشته ام، یک بار حضور در اردوی تیم ملی بوده است، اما نظر مربی تیم ملی اینگونه نبوده. الان هم که در تیم ملی نیستم برای تیم ملی از صمیم قلبم آرزوی موفقیت دارم. به هر حال سرمربی تیم ملی برای تمام فوتبالیست ها باعث افتخار است و الان هم که این ها را می گویم فقط حرف های دلم بود که خواستم مربیان تیم ملی هم اگر این مصاحبه را می خوانند، بدانند.»

 

این مدافع سپاهان درباره داوری رقابت ها معقتد است:

 

«همه دیدند که در دو بازی اخیر چه بلایی سر تیم ما

 

آمده و من دوست ندارم زیاد در مورد این داستان ها

 

صحبت کنم ولی چیزی که وجود دارد، اینکه اصلا شرایط

 

داوری ما خوب نیست.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3na7x2