جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/18 04:38
کد خبر: 4726

حمایت بهنوش بختیاری از محمدرضا فروتن+عکس

بهنوش بختیاری با انتشار عکس محمدرضا فروتن در صفحه اینستاگرام خود، از او انسان بالغی خطاب کرد.

بهنوش بختیاری   زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ است. بهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه است.بهنوش بختیاری  در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.بهنوش بختیاری چند سالی است که متاهل است ولی علاقه ای به منتشر کردن عکس های همسرش را ندارد.

 

بهنوش بختیاری  با انتشار عکسی از خود در کنار  محمدرضا فروتن  بازیگر توانای کشورمان نوشت: "افرادی که در مسیر زندگی به بلوغ عاطفی و فکری و شخصیتی میرسند ، خودبخود ، در سکوتی خاص قرار میگیرند که لبریز محبت و مهربانی است.

 

بهنوش+بختیاری+محمدرضا+فروتن+

 

برای این افراد ، قضاوت شدن توسط دیگران ، اهمیتی ندارد ، زیرا که آنان ، نگران تصویر ذهنی دیگران در مورد خودشان نیستند.

 

محمدرضا فروتن

 

این افراد از میدان مسابقه ، خارج شده اند ، و خود را با دیگران مقایسه نمیکنند ، حتی اگر دیگران ، آنها را بازنده بدانند ، برایشان ، اهمیتی ندارد.

افراد بالغ ، به نقطه ای رسیده اند که فهمیده اند ، زندگی ، مثل یک بازی ، برای آمدن و نماندن است.آنها فهمیده اند که بهترین مواجهه با زندگی ، مهربانی است.

افراد بالغ ، در مواجهه با دیگران ، به خوبی و زیبایی افراد ، اشاره میکنند و دیگران ، در مقابل افراد بالغ ، نسبت به خودشان ، احساس خوبی پیدا میکنند.

افراد بالغ ، اگر انتقادی هم میکنند ، یک انتقاد عقلانی است و انتقادشان ، بر اساس تنش و تخریب نیست.

 

محمدرضا فروتن

 

افراد بالغ ، در صورت نیاز ، نظرشان را اعلام میکنند و سعی بر به کرسی نشاندن نظرشان ندارند. میگویند و عبور میکنند و اینکه طرف مقابل ، بپذیرد یا نپذیرد ، برایشان اهمیتی ندارد.

افراد بالغ ، از چسبیدن به سیستمهای فکری و فلسفی و عرفانی ، فارغند ، آنها ، مطالعه میکنند و با دقت ، به نظر دیگران توجه میکنند ، اما بنده یک شخص یا یک مکتب نمیشوند.افراد بالغ ، از کسی ، بت نمیسازند.

 

محمدرضا فروتن

 

با عدم جدیتی خاص ، زندگی میکنند که از ژرفای وجودشان آشکار میشود ، که همان وارستگی است.افراد بالغ ، هم در زندگی هستند هم جدا از زندگی ، و به افکار و اشیا و اشخاص ، نمیچسبند.

افراد بالغ ، به رنجهایشان ، لبخند میزنند و می دانند که زندگی ، در گذر است.مهربانی ، نشانه بلوغ است"

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27k5e3