سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/19 07:17
کد خبر: 4758

پرونده محاکمه ی وحید خزایی به کجا رسید؟او مجازات می شود؟

سخنگوی قوه قضاییه درباره حکم وحید خزایی شاخ اینستاگرامی توضیح داد

وحید خزایی یکی از شاخ های مجازی است.وحید خزایی باند شرط بندی دارد و این یکی از اتهامات اصلی او است اما وحید خزایی نگرانی ای از زندان ندارد اما یکی از مهمترین اتهامات وحید خزایی توهین به مقدسان دینی توهین به اعتقادات مذهبی و توهین به مقامات ایرانی است که بارها شاهد این توهین ها بوده ایم.

 


خبرداغ:واکنش جنجالی محسن تنابنده به رقص دانش آموز و معلم در کلاس+فیلم


 

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده های جنجالی رومینا اشرفی و وحید خزایی گفت: حکم صادر شده قابل تجدید نظر و فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است و بعد از بررسی دیوان حکم نهایی می شود.​

وی در ادامه در خصوص پرونده علنی یا غیر علنی بودن دادگاه وحید خزایی یکی از شاخ های اینستاگرامی افزود: تشخیص اینکه دادگاه وحید خزایی علنی و یا غیر علنی برگزار شود وظیفه رئیس دادگاه است و معمولا پرونده هایی که منافی عفت و اخلاق عمومی در آن مطرح می شود به صورت غیرعلنی برگزار می شود.

وحید خزایی  سوم تیر ماه سالجاری در فرودگاه امام (ره) دستگیر شد. وحید خزایی که در ایران از او به عنوان یکی از "شاخ‌های اینستاگرام" نام برده می‌شود، از چهره‌های جنجالی شبکه‌های مجازی بود که یک بار هم پیش از این توسط پلیس فتا (فناوری و تبادل اطلاعات) دستگیر شده بود.

وحید خزایی  قبل از بازگشت به ایران فیلمی از خود منتشر کرده بود که نشان می‌داد به اداره پناهجویان در ترکیه رفته و برگه اجازه خروج گرفته است.

ظاهرا وحید خزایی بعد از خروج از ایران در ترکیه درخواست پناهندگی داده بوده است.

 

 

 

وحید خزایی هنگام بازگشت به ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت شد و در همان فیلم مشخص شد او در خاک ترکیه هم تحت نظر نیروهای اطلاعاتی سپاه بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4j6pp3