پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/14 05:31
خداد عزیزی | خداد عزیزی و علی دایی | بیوگرافی خداد عزیزی | خداد عزیزی افغانی است؟ | خداد عزیزی و همسرش
کد خبر: 9129

چهره عروسکی آخرین همسر خداداد عزیزی سوژه شد+عکس

خداداد عزیزی از آخرین همسر زیبایش رونمایی کرد.

خداداد عزیزی  از فوتبالیست های خوب کشورمان است.در کل خداداد عزیزی دوران فوتبال جالبی داشته است.خداداد عزیزی شباهت زیادی به جکی چان بازیگر و کارگردان مشهور چینی دارد. خداداد عزیزی یک دختر و یک پسر دارد.در دنیای فوتبال خداداد عزیزی را به عنوان غزال تیز پای آسیا می شناسند.

زندگی شخصی خداداد عزیزی همواره برای مخاطبان جای ابهام داشته و او تا کنون درباره همسر و فرزندان خود صحبتی نداشته است. خداداد عزیزی به دلایل شخصی هیچ گاه عکس همسرش را در هیچ جا به اشتراک نگذاشته است و حتی تعداد زیادی از همکاران او نمی‌دانند همسر خداداد عزیزی چه کسی است.

همین امر باعث شکل گیری شایعات متعددی درباره زندگی شخصی خداداد عزیزی شد که صحت و سقم آن توسط او و یا منبعی آگاه تایید یا رد نشده است. اما مخاطبان زیادی بر این شایعات تاکید کردند.

یکی از قوی ترین و اولین شایعاتی که رازهای زندگی شخصی خداداد عزیزی را برملا می کند ازدواج های متعدد اوست و عکسی که اخیرا از او در فضای مجازی منتشر شده است مربوط به خانم جوانی است که به این شایعات قوت می بخشد. خداداد عزیزی این خانم را همسر خود نامیده است و این همین امر باعث تشدید حواشی مبنی بر ازدواج های متعدد وی است.

در ادامه عکس خداداد عزیزی با اخرین همسرش را  مشاهده می کنید:

خداداد عزیزی

ماجرای درگیری شدید علی دایی و خداداد عزیزی

خداداد عزیزی مهاجم اسبق تیم ملی توضیحاتی درباره درگیری او با علی دایی پیش از دیدار حساس ایران و استرالیا داد که می بینید.

بیوگرافی خداداد عزیزی

خداداد عزیزی متولد 1 تیر 1350 در مشهد ، بازیکن سابق فوتبال است.خداداد عزیزی در روستای «چشمه یخی» از توابع شهر فریمان در خراسان رضوی از پدری کشاورز و مادری خانه دار به دنیا آمد و شایعه افغانی بودن او کذب است.

خداداد عزیزی

تحصیلکرده مقطع راهنمایی می باشد که از 16 سالگی فوتبال را کنار کارگری شروع کرد و بعد از حماسه سازی در ملبورن بعنوان «غزال تیز پا» مشهور شد.

می گوید ما چهار برادر همراه یک خواهر هستیم که پس از فوت مادرم برای پدرم سال 1370 یک زن جدید گرفتیم که از همسر جدیدش هم سه پسر دارد.

در کل هفت برادر و یک خواهر هستیم و برای تشکیل یک تیم فوتبال به چهار برادر دیگر نیاز داریم.

خداداد عزیزی

سال 1355 پدرم که کشاورز دیمی بود ، گوسفند و دام هایش را فروخت و دو خانه در جنوب شهر مشهد خرید و ما راهی شهر شدیم

یکی از خانه ها را به دلیل اینکه عمویم فوت کرده بود و پدرم سرپرستی خانواده اش را برعهده داشت به پسر عموهایم داد و یکی از خانه ها هم برای خودمان بود

سال 1366 وقتی 16 ساله بود بعد از اینکه بازی اش در یک تیم محلی دیده شد به منتخب تیم جوانان خراسان دعوت شد تا اینکه یکسال بعد به تیم ابومسلم پیوست.

خداداد عزیزی

در مقطع دبیرستان به دلیل توهین به دبیر ورزش از دبیرستان حاج تقی آقابزرگ اخراج شد و همزمان بازیکن ابومسلم بود و تا سال 1371 در این تیم خوش درخشید

سال 71 تا 73 در تیم فتح سربازی اش را گذراند تا اینکه سال 1374 وقتی 24 ساله بود با قرارداد 3/5 میلیون تومان به تیم بهمن پیوست.

خداداد عزیزی و همسرش

خداداد عزیزی سال 1375 وقتی 20 ساله بود با همسرش ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو دختر و یک پسر است ، دختر بزرگش فاطمه متولد 1376 می باشد

پسرش امیرحسین در سال 1384 و دختر کوچک ترش هم سال 1389 به دنیا آمد

خداداد عزیزی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2azql3