پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/06/25 18:05
کد خبر: 4958

مصاحبه ی بهاره کیان افشار در رابطه با محبوبیتش در بین سلبریتی ها+ویدئو

بهاره کیان افشار: هیچ وقت دغدغه سوپر استار بودن ندارم.

بهاره کیان‌افشار زاده ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ است.بهاره کیان‌افشار ترانه‌سرا، بازیگر سینما و تلویزیون است.بهاره کیان‌افشار اهل ایران است.بهاره کیان‌افشار بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است.بهاره کیان‌افشار بازیگری را به طورحرفه ایبا بازی در مجموعهٔ کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.

 


 

 

 


حواشی و شایعات جنجالی بعد از اعدام نوید افکاری+فیلم


 

بهاره کیان افشار  بازیگر جوان و توانای کشورمان در خصوص سوپر استار بودن، گفت: تا به این لحظه هیچوقت دغدغه ام سوپر استار بودن نبود، از روز اول دوست داشتم بازیگری خوبی باشم و برای این موضوع همیشه خوب نگاه می کنم. ترجیح می دهم نقش کوتاهی داشته باشم و همه بگویند خوب و متفاوت بودی و یا وقتی خودم بازی ام را در پرده سینما می بینم راضی باشم.

بهاره کیان افشار

 

  بهاره کیان افشار  در ادامه گفت: محبوب و دلبر اقشار زیادی از همکارانمون نیستم، با اینکه همراه و صبور هستم. بهاره کیان‌افشار  متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران است. او ترانه‌سرا، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است و بازیگری را به‌طور حرفه‌ای از سال ۱۳۸۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی کلاه پهلوی در نقش «شادی مستشارنیا» با دوبلهٔ فریبا رمضان پور آغاز کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4j6zz3