شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/01 17:19
کد خبر: 5150

اولین مصاحبه ی الهام چرخنده در رابطه با مهاجرتش به عراق+فیلم

الهام چرخنده بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون در حاشیه آغاز بکار جشنواره فیلم مقاومت به شایعات در خصوص مهاجرت خود از ایران واکنش نشان داد.

الهام چرخنده  زاده ۴ تیر ۱۳۵۷ است.الهام چرخنده در کاشان متولد شده است.الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است.الهام چرخنده فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.الهام چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد.الهام چرخنده  یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است.الهام چرخنده و همسر سابقش در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.

 

خانم الهام چرخنده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری صدا و سیما ، افزود : من و همسرم خادم امام حسین (ع) هستیم و هیچگاه قصد مهاجرت نداشته و نداریم.وی گفت: به دلیل شغل همسرم سفر های زیادی به عراق داریم. در این ایام هم افتخار این را داریم که به زائرین امام حسین (ع) خدمت کنیم.
این بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون  ادامه داد: کشور ما ایران است و هیچگاه قصد مهاجرت نداریم، تنها شبیه بسیاری از مردم که برای زیارت امام حسین (ع) به عراق می روند ما هم مسافر کربلا می شویم.

 



 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27kev3