پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/03 12:44
کد خبر: 5190

ترکیب احتمالی بازی امشب پرسپولیس

پرسپولیس تنها ۹۰ دقیقه برای دستیابی به پیروزی و صعود از این مرحله فرصت پیش‌روی خود دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی بعد از دو پیروزی مقابل التعاون عربستان، با شکست مقابل الدحیل شرایط سختی برای صعود پیش روی خود دارند.

 


ساعت پخش بازی پرسپولیس و الشارجه امارات+جزئیات


 

آنها امشب باید برابر الشارجه امارات قرار گیرند که طی دو بازی اخیر خود با دستیابی به پیروزی مقابل الدحیل و التعاون و ثبت ۱۰ گل طی همین دو بازی، اکنون برای جنگ سهمیه دوم صعود از بالاترین انگیزه برخوردار خواهد بود.

 

با این حال یحیی گل محمدی امیدوار است تیمش با بهره بردن از فرصت‌ها از سد این حریف شگفتی ساز در این گروه عبور کرده و صعود به مرحله بعدی را تجربه کند تا آنها نیز همانند استقلال به مسیر خود در لیگ قهرمانان ادامه دهند و بازگشتی زودهنگام به تهران نداشته باشند.

 
در خط دروازه پرسپولیس بدون تغییر مقابل حریف قرار خواهد گرفت. حامد لک که در نهایت در سومین بازی و از روی نقطه پنالتی دروازه‌اش باز شد، اینبار مقابل الشارجه به دنبال حفظ دروازه و کمک به صعود تیمش خواهد بود.
 

سعید آقایی به تمرینات گروهی این تیم بازگشته اما بعید به نظر می‌رسد شرایط بازی به شکل ایده‌آل را داشته باشد. کشیدگی کشاله آقایی احتمالا باعث خواهد شد او تنها برای دقایقی شاید فرصت حضور در ترکیب را داشته باشد و یحیی در پستی که ستاره برزیلی الشارجه در‌ بازی با التعاون روز پرفروغی از خود به جا گذاشته، ریسک نکند.

 

با این حال انتقاداتی که به پست تخصصی در طی بازی قبلی شده احتمالا باعث خواهد شد تا یحیی در این بازی از آقایی در سمت چپ سود ببرد و باید دید او با توجه به مصدومیتی که دارد قادر خواهد بود از این ماموریت سخت سربلند خارج شود. حضور آقایی در سمت چپ منتهی به خروج سیدجلال حسینی از ترکیب خواهد شد تا زوج شجاع خلیل زاده و کنعانی زادگان در قلب دفاعی شکل گیرد و مهدی شیری نیز به سمت راست دفاعی برود.

در خط میانی هم احتمال تغییراتی وجود خواهد داشت. کمال کامیابی‌نیا اینبار از ترکیب اصلی خارج می‌شود تا احمد نوراللهی محور خط هافبک سرخ‌ها شود و در کنار میلاد سرلک ضمن حفظ دروازه خودی به دنبال راهی برای تسلیم کردن حریف نیز باشند. احسان پهلوان در سمت چپ و بشار رسن در سمت مخالف دیگر انتخاب‌های احتمالی یحیی گل محمدی خواهند بود که اینبار به شاگردان توصیه زیادی برای اضافه شدن به باکس تهاجمی و سود بردن از موقعیت ها را کرده است.


در خط حمله نیز باید باز هم شاهد حضور زوج عیسی آل کثیر و وحید امیری بود. زوجی که ۲۷۰ دقیقه اخیر را در حسرت گلزنی پشت سر گذاشته‌اند و در این بازی سرنوشت ساز یحیی امیدوار است آنها تمام نبوغ و توانایی خود را به نمایش بگذارند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک
شجاع خلیل زاده
محمد حسین کنعانی‌زادگان
سعید آقایی (سیدجلال حسینی)
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
بشار رسن
سیامک نعمتی 
احسان پهلوان
وحید امیری
عیسی آل کثیر

منبع:ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rp7z3