شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/16 18:23
کد خبر: 5583

تجاوز تتلو به دختر جوان و مرگ تتلو جنجالی شد + عکس و فیلم

نگاهی می کنیم به ماجرای تجاوز تتلو به دختر 14 ساله که حسابی جنجالی شد .

تتلو خواننده معروف و زیر زمینی است . تتلو در ایران و ترکیه حاشیه های زیادی داشته است . تتلو بخاطر کار های نامتعارف باعث بسته شدن پیج اینستاگرامش شد . 

 

 

تتلو بستن صفحه شخصی اینستاگرام

 

تتلو

 

هر از گاهی یکی مسئول می‌شود و از بین هوادارانش دختران باب طبعش را انتخاب می‌کندو به خانه اش می فرستند.. چند ماه گذشته هم در اینستاگرامش نوشت، دنبال دختر بین 15 تا 20 ساله است. یعنی زیر سن قانونی!

 
 

 

 

بیوگرافی امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو با نام هنری تتلو Tataloo متولد شهریور سال 1366 در شهر تهران است و اصالتا آذری است. از سال 1382 فعالیت موسیقی را شروع کرد و خیلی زود توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند.

 

تتلو خانم وزیری

 

تتلو در سال 1390 نخستین آلبوم و در سال 1392 آلبوم تتلیتی را منتشر کرد. او در سال 1397 آلبوم جهنم را منتشر کرد که با استقبال روبرو شد.

 

 

دستگیری امیر تتلو

امیر تتلو در سال 1392 و سال 1393 توسط پلیس ایران و نهادهای امنیتی و اخلاقی بازداشت شد. جرم او ترویج فساد و فحشا بود. گفته می شود که او به قاضی و بازپرس پرونده اش توهین کرده است و باعث شده بود که جرایم او سنگین تر شود.

 

امیر تتلو

 

در سال 1398 او در کشور ترکیه بازداشت شد و زمزمه دیپورت او به کشور شنیده می شد. طرفداران در استانبول تظاهرات کردند و البته کمپین هایی برای آزادی او به راه انداختند. او پس از مدتی آزاد شد و جرم او نقض مقررات

ویزا بود.

 

فوتبالیست شدن

امیر تتلو پس از انتشار آهنگ مردمان بی عشق از دنیای موسیقی خداحافظی کرد و اعلام کرد که می خواهد فوتبالیست شود. او با بازیکنان تیم پرسپولیس رابطه دوستانه داشت و توانست در چند تمرین تیم پرسپولیس حضور پیدا کند ولی توسط حمید درخشان اخراج شد. پس از این او گفت که می خواهد به تیم راه آهن برود ولی این باشگاه اعلام کرد که از ورود افراد متفرقه جلوگیری خواهد کرد.

 

منبع:فردا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kyjv2