پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/13 08:20
کد خبر: 6290

ریحانه پارسا به داشتن ازدواج سفید با مهدی کوشکی اعتراف کرد+فیلم جنجالی

ریحانه پارسا که به تازگی اقدام به کشف حجاب کرده است در یک لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد درباره این اقدام خود توضیح داد.

ریحانه پارسا  بازیگرجوانی است که با سریال پدر معروف شد.ریحانه پارسا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود.  ازدواج ریحانه پارسا  بامهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد ریحانه پارسا به تازگی  در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت به تازگی خبر طلاق و جدایی و مهدی کوشکی و همسرش حواشی بسیاری را به وجود آورد.پس از آن مهاجرت او و صحبت هایی مبنی بر رابطه ی او با پسر سفیر ایران.پویان مختاری و محسن افشانی حواشی او را افزایش داد.

 

 ریحانه پارسا ، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی که به ترکیه مهاجرت کرده در لایو اینستاگرامی با مسیح علینژاد ناگفته هایی از زندگی خصوصی اش را بازگو کرد و از دلایل کشف حجابش و  ازدواج سفید با مهدی کوشکی  گفت.​

در این  لایو اینستاگرامی  که حدود 68 هزار بیننده داشت  ریحانه پارسا  از سابقه  کشف حجابش  در ایران خبر داد و گفت بعد از  کمپین ضد حجاب علینژاد  موسوم به چهارشنبه های سفید در ایران تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی حجاب باشد.

تفاوت چهره حقیقی ریحانه پارسا با نقش او در سریال پدر

در این گفتگوی اینستاگرامی که  علینژاد  سعی داشت این بازیگر جوان را وادار به موضع گیری علیه کشور کند،  ریحانه پارسا  از واقعیت های پنهان زندگی اش پرده برداشت و با اشاره به بازی در سریال پدر گفت: بعد از این سریال به دلیل اینکه چادر به سر داشتم می خواستم بگویم من به لحاظ ظاهری طوری که در سریال بازی کردم نیستم به همین دلیل شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی کردم.

 

ریحانه پارسا

 

ازدواج سفید ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

یکی از جنجال های زندگی شخصی پارسا ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی و جدایی اش از او بود. او در این باره گفت: اسفند 98 با  مهدی کوشکی  دوست بودم اما ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و ...

 

احکام قضایی علیه ریحانه پارسا

در ادامه این گفتگو در شرایطی که  مسیح علینژاد  تا حدودی به هدفش رسیده و توانسته بود این بازیگر جوان را به موضع گیری علیه کشور راضی کند،  ریحانه پارسا  به صدور حکم قضایی علیه اش اشاره کرد و گفت: من در ایران 4 حکم کیفری داشتم. قرار بود بخاطر جریحه دار کردن عفت عمومی یک سال به زندان بروم. من به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم. فشارهای زیادی رویم بود اما به جای زندان به دو میلیون تومان جریمه محکوم شدم. بعد از آن چمدانم را بستم و به ترکیه مهاجرت کردم و صد سال سیاه برنمی گردم.

او در ادامه به حادثه ای که در آن  مهدی کوشکی  جانش را نجات داد اشاره کرد و گفت: یک مرتبه در خواب بودم و با دستم ناخوداگاه جلوی دست و بینی ام را گرفته بودم و داشتم خودم را خفه می کردم که مهدی کوشکی دستم را کشید والا خودم را خفه کرده بودم

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rw6b4