جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/17 08:07
کد خبر: 7263

تیپ متفاوت ترلان پروانه در شبگردی هایش در انگلیس+عکس لورفته

ترلان پروانه بازیگر زیبا و مشهور کشورمان این روزها برای بازی در فیلمی ,خارج از کشور به سر میبرد.

تَرلان پروانه زاده ۱۸ تیر ۱۳۷۷ است.ترلان پروانه متولد شده در شیراز است.ترلان پروانه هنرپیشه اهل ایران است.ترلان پروانه در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.


خبرداغ:استایل نامتعارف همسر و دختر علی دایی در خانه لاکچریشان+عکس جنجالی


ترلان پروانه  عکسی جدید از شبگردی هایش در کشور انگلستان را بر روی اینستاگرامش منتشر کرد.

 

setareparsi.com

 

ترلان پروانه  بازیگر جوانی است که  بازیگری  را از کودکی شروع کرد است.  ترلان پروانه  در شماری از فیلم‌های تلویزیونی و سریال های تلویزیون ایفای نقش کرده است.​

 ترلان پروانه  سابقه حضور در کارهای سینمایی دارد.  ترلان پروانه  از جمله متولدین دهه هفتاد است که توانسته به موفقیت برسد. بازیگر  خوب کشورمان  ترلان پروانه  که این روز ها برای ضبط فیلم “مصائب شیرین ۲”  علیرضا داودنژاد  در شهر  منچستر  بریتانیا به سر میبرد، این استوری را با هشتگ معروف مربوط به خوشگذرانی شبانه در این شهر، گذاشت.


خبرداغ:قرعه کشی ایران خودرو تحویل فوری شد؛ تحویل خودروها در کمتر از ۴۰ روز


بیوگرافی ترلان پروانه

وی دانشجوی کارشناسی رشته گرافیک بوده و فعالیت خود در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است. این بازیگر از سنین کودکی پا به عرصه سینما گذاشت و تا امروز فعالیت خود را ادامه داده است.

 

ترلان پروانه  مجرد است و تا بحال ازدواج نکرده است. شایعات زیادی در مورد ازدواج  ترلان پروانه  صورت گرفته است و بارها خانواده اش از این شایعات ناراحت شده اند . در ابتدا شایعه ازدواج با ارسلان قاسمی ساخته شد و حالا هم شایعه ازدواج او با یکی از فوتبالیست های مشهور ساخته شده است که هیچکدام توسط ترلان پروانه تائید نشده است.



ترلان و  ارسلان قاسمی  در یک زمان پا به عرصه بازیگری گذاشتند و در چندین کار با هم بازی کرده اند و همین عامل موجب شد تا شایعاتی مبنی بر ازدواجشان شکل بگیرد. سعید عزت اللهی فوتبالیست ایرانی برای مدتی با ترلان در ارتباط بوده اند که پس از مدتی این ارتباط قطع شد. پس از مدتی خبر ازدواج  ترلان پروانه  با فرشاد احمدزاده در فضاهای مجازی منتشر شد عاملش هم عکس بود که از آنها دیده شده بود. اما ترلان در حال حاضر مجرد بوده و با کسی ازدواج نکرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2o9jv2