پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/18 21:43
کد خبر: 7313

عاملان ترور شهید محسن فخری زاده دستگیر شدند!+فیلم و جزئیات

امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس جزئیات جدیدی از ترور شهید فخری‌زاده را بیان کرد

محسن فخری زاده یکی از چهره‌های تاثیرگذار علم موشکی ایران بود. نام محسن فخری‌زاده به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر شده، بود.محسن فخری زاده از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است.


خبرداغ:ازدواج ناگهانی شجاع خلیل زاده با مدل معروف لورفت+عکس لورفته


 

 

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس  مجلس  گفت : آمران  ترور   شهید فخری‌زاده  مشخص شدند و همچنین برخی از عاملان ترور هم شناسایی و بازداشت شدند.​

امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در گفت‌گویی بیان کرد: آمران ترور شهید  محسن فخری‌زاده  مشخص شدند و قطعا در آینده‌ای نه چندان دور پاسخ قاطعی خواهند گرفت.

او افزود : عاملان اجرای این  ترور  که بخشی از آنها توسط دستگاه های امنیتی ما شناسایی و حتی دستگیر شده اند از عدالت فرار نخواهند کرد وحتما برخورد قوی پشیمان کننده ای با آنها خواهد شد.

 

همکاری صهیونیست‌ها با سرویس‌های اطلاعاتی در ترور شهید فخری زاده

او افزود : قطعا صهیونیست‌ها بدون همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی دیگر نمی‌توانستند مرتکب ترور  شهید محسن فخری‌زاده  شوند.

قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها تقریبا از حدود ۴ ماه پیش در مجلس کلید خورد.

این قانون نه صرفا پاسخ به ترور شهید بلکه پاسخ به بد عهدی‌های کشورهای اروپایی و در پاسخ به تحریم‌های ظالمانه یک‌جانبه و به عنوان یک راه‌حل منطقی و اصولی برای خارج کردن کشور از تحریم‌های بی‌انتها و تکراری ایالات متحده آمریکاست.

او گفت : بایدن می‌خواهد همه موضوعات را روی میز مذاکره قرار بدهد.

برای ما ملاک حرف‌های آشفته آمریکایی‌ها نیست، ملاک برای ما این است که رفتار آمریکا چگونه خواهد بود.وزیر خارجه آلمان باید پاسخگو باشد که در قبال بی تعهدی و بی عهدی اشان در برجام در برابر مردم ایران چه کرده اند؟

ما برجام منطقه‌ای و برجام موشکی و غیره نخواهیم داشت.

عربستان سعودی چنانچه مایل به گفت‌وگوی دوجانبه باشد اهلا وسهلا، گفت‌وگوی جدید برجامی علی‌القاعده در پیش نخواهد بود.

منبع: العالم


خبرداغ:ازدواج دختر و پسر 10 ساله غوغا به پا کرد+عکس جنجالی


صاحب نیسان انفجاری عامل ترور شهید فخری زاده کجاست؟

صاحب نیسان انفجاری در ترور  شهید فخری زاده  یکی از سرنخ های اصلی در ردیابی عاملان ترور محسوب می شود که بررسی های اطلاعاتی مسیر فرار وی را فاش کرده است.

در دقایق نخست تصور می شد که نیسان آبی منفجر شده در  ترور  شهید  فخری زاده  سرقتی باشد اما با به دست آوردن مشخصات نیسان و بررسی آن مشخص شد هیچ اعلام سرقتی صورت نگرفته است و به احتمال زیاد صاحب اصلی نیسان انفجاری از همدستان تروریست ها بوده است.

از سوی دیگر با بررسی های تخصصی فاش شد  هیچ تروریستی در محل ترور شهید فخری زاده حضور نداشت و این اقدام از راه دور و با تیربار اتوماتیک داخل نیسان صورت گرفته است و علت انفجار نیسان نیز برای از بین بردن ردپاها بوده است.

 

انفجار نیسان شهید فخری زاده

 


خبرداغ:قتل هولناک والیبالیست معروف اشک همه را درآورد/علیرضا تازه 19 ساله شد!


بعدازظهر جمعه گذشته عناصر  تروریست  مسلح خودرو حامل  محسن فخری زاده  رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را در  آبسرد دماوند  مورد حمله قرار دادند که در این اقدام تروریستی درحالیکه عنوان شده بود تروریست ها 12 نفر با موتور و هیوندا بودند فارس گزارش داد هیچ عامل انسانی ای در محل ترور نبوده است و تیربار اتوماتیک با کنترل از راه دور توسط تروریست ها روی نیسان آبی متوقف در مسیر راه شهید فخری زاده هدایت شده است.

در این گزارش آمده است که  شهید فخری زاده  با شنیدن صداهایی از خودروی ضدگلوله به تصور خرابی خودرو آن را پارک و سپس پیاده شده است و همزمان تیربار اتوماتیک شروع به شلیک کرده است و با اصابت گلوله به پدر هسته ای ایران ایشان و محافظش زخمی شده اند و دکتر فخری زاده به شهادت رسیده است.

 

فرار صاحب نیسان انفجاری در ترور شهید فخری زاده از ایران

 در همین رابطه بررسی هویت مالک خودروی نیسان، نشان دهنده خروج وی در ۸ آبان ماه سال جاری از کشور است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4m7lb4