جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/04/21 06:39
کد خبر: 8319

بی ادبی بهنوش بختیاری و خانواده اش به حسن روحانی+فیلم جنجالی

بهنوش بختیاری در جمع خانوادگی از گرانی گفت.

بهنوش بختیاری    زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ است. بهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه است.بهنوش بختیاری  در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.بهنوش بختیاری چند سالی است که متاهل است ولی علاقه ای به منتشر کردن عکس های همسرش را ندارد.


خبرداغ:کنسرت نیکی کریمی در سالنی بزرگ به اجرا رفت+فیلم جنجالی


صحبت های سیاسی پدر و خانواده بهنوش بختیاری در مورد گرانی ها و تیکه و کنایه های تند آنها به حسن روحانی جنجال به پا کرد:

 

 


خبرداغ:بازیگر "از سرنوشت" از سرنوشت عجیب و تلخش پرده برداشت+فیلم تولد


خانواده بهنوش بختیاری

 این  بازیگر  در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، بهرام پدر  بهنوش بختیاری  اصالتا بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم  بازیگر  تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمی گردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر  بهنوش بختیاری  حدود 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.


خبرداغ:حرکت عجیب و نامتعارف دختر جوان در حمام باعث مرگ وی شد!


بهنوش بختیاری  ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند. بهنوش بختیاری  تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v8m62