پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/05/08 07:36
کد خبر: 8322

بروزترین قیمت خودرو در آذر ماه 99+جزئیات

قیمت پراید ، انواع پژو و سمند پس از 2 روز ثبات بار دیگر در مسیر کاهش قرار گرفت.

 پنجشنبه هفته گذشته و دیروز  قیمت خودرو  در بازار تغییر خاصی نداشت اما امروز بار دیگر خودروهای پرتیراژ در مدار کاهش قیمت قرار گرفتند.​



کاهشی بودن نرخ ارز نیز عامل مهمی در امروز بود تا ظرفیت افزایش قیمت از دیگر بازارهای سرمایه ای از جمله خودرو گرفته شود. همچنین نبود تقاضا در بازار خودرو عامل دیگری است که فروشندگان را ناگزیر از کاهش قیمت های اعلامی خود کرده است.

قیمت پژو و سمند

امروز قیمت سمند LX با کاهش یک میلیون تومانی مواجه شده و به ۱۸۳ میلیون تومان رسید. قیمت سمند EF۷ هم ۲ میلیون افت کرد و روی ۲۰۲ میلیون تومان ایستاد.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس و اس ال ایکس هم هر کدام ۲ میلیون نسبت به دیروز ارزان شده و به ترتیب به قیمت ۱۸۴ و ۱۹۲ میلیون تومان رسیدند.


خبرداغ:قیمت تمام شده هر واحد مسکن ملی چقدر است؟


پژو ۲۰۷ دنده دستی هم کاهش ۲ میلیونی را تجربه کرد و امروز به ۲۹۳ میلیون تومان رسید و این درحالیست که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هم با ۲ میلیون تومان کاهش روی ۱۹۳ میلیون تومان ایستاد.

قیمت پراید و تیبا

امروز قیمت پراید نسبت به دیروز تغییر محسوسی نداشت و قیمت پراید ۱۳۱ در همان محدوده ۱۰۵ تا ۱۰۶ میلیون عنوان شد. اما قیمت تیبا صندوقدار و تیبا هاچبک با کاهش یک میلیون تومانی رو به رو شد. قیمت تیبا صندوقدار امروز ۱۱۶ میلیون و قیمت تیبا هاچبک ۱۲۶ میلیون تومان بود


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4ybmy2