سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/26 09:13
کد خبر: 7495

هومن سیدی از ماجرای قهرش با شهاب حسینی پرده برداشت+فیلم دیده نشده

قهر شهاب حسینی با هومن سیدی ، چرا شهاب حسینی با هومن سیدی قهر کرده ؟

هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. هومن سیدی سپس به تهران آمد و در کلاس های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد. هومن سیدی فرزند دوم خانواده است. هومن سیدی دوبارازدواج کرده و یک دختر به نام نیل دارد.


خبرداغ:عکس جنجالی آنا نعمتی در کوه لورفت+عکس


 

شهاب حسینی از من دلخور است  

در بخش تصاویر برنامه او با دیدن عکس حامد بهداد گفت: او نمودار یک قلب پاک برای من است و در قلبش چیزی نیست. او خیلی حرفه ای و خفن است.

کارگردان «اعترافات ذهن خطرناک من» با دیدن امیر جدیدی و این سوال که چه چیز باعث شد او را که مربی تنیسش بود برای بازیگری انتخاب و یک ستاره به سینما معرفی کند، گفت: امیر خیلی روی مخم رفت، رفتم خانه بگیرم او هم بود گفتم اگر این باشد من نیستم و او و دوستانش رفتند. زمانی که خواستم آفریقا را بسازم مدام توی ذهنم می آمد زنگ زدم به او گفتم : "میای ؛ اما حواست باشه که این سینماست و باید حرف من را گوش کنی و رئیس منم!"  


خبرداغ:فیلم دلخراش از خودکشی جوان مشهدی از ساختمان+فیلم جنجالی


هومن سیدی بعد از نیم نگاهی به عکس شهاب حسینی خطاب به ظلی پور گفت: شهاب دوست بسیار قدیمی من است؛ کاری که شهاب حسینی برای من انجام داد در سالهایی که من خیلی از بازیگران عزیزمان که الان دوست دارند با من دوست باشند حاضر نبودند حتی نمی‌خواستند با من عکس یادگاری بگیرند دعوت من را در آفریقا پذیرفت بی آنکه دستمزدی بگیرد. شهاب خیلی انسان شریفی است با اینکه الان باهم قهر هستیم؛ او با من قهر است فکر کنم! حتی نمی‌دانم سر چی اما خبر دارم. اما می‌خواهم این را بداند که هنرش برای من بسیار هنر بالایی است چون اخباری که دارد برای هنرمندان پیشکسوت چه کارها می کند به گوش من می رسد.


خبرداغ:محسن تنابنده ساخت "پایتخت7" را تکذیب کرد!

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zeqj3