دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/26 11:17
کد خبر: 7501

جزئیات حادثه ناگواری که برای امین حیایی اتفاق افتاد+فیلم

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون و داور برنامه عصرجدید از خاطره زخمی شدنش در فیلم پیشونی سفید گفت

امین حیایی  بازیگر سینما و تلوزیون است.امین حیایی دوبار ازدواج کرده و یک پسر به نام دارا حیایی دارد. امین حیایی در فیلم های متعددی ایفای نقش کرده است. امین حیایی در برنامه عصرجدید نیز به عنوان داور حضور دارد.

 


خبرداغ:لیندا کیانی:دوست دارم در موزیک ویدئو شادمهر بازی کنم+فیلم جنجالی


 

بخشی از برنامه عصرجدید را مشاهده می کنید:

 

 

 


خبرداغ:عکس جنجالی آنا نعمتی در کوه لورفت+عکس


 

فعالیت هنری امین حیایی

در سال ۱۳۷۰ در یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی ایفای نقش کرد.مدت زمان زیادی گذشت تا توانست در فیلم های سینمایی به عنوان هنر پیشه نقش اول بازی کند اولین اجرای او به عنوان هنرپیشه نقش اول مرد ، در فیلم سیب سرخ حوا که در سال ۱۳۷۸ تولید شد بود، البته در این فیلم زیاد موفق نشد.در سال ۱۳۸۱ شش فیلم ( مزاحم ، مانی و ندا ، رز زرد ، اثیری ، بوی بهشت و مونس ) از این بازیگر محبوب در سینماهای تهران بر روی پرده رفت که این موضوع برای همگان بسیار قابل توجه بود و یک رکورد به حساب می آمد.

 

امین حیایی در جشنواره فجر

در سال 1375 برای فیلم براده های خورشید ، جایزه  بهترین بازیگر مکمل مرد را دریافت کرد.در سال 1382 تندیس زرین هنرمند نقش مکمل مرد را در هفتمین جشن خانه  سینما برای فیلم عروس خوشقدم دریافت نمود.

 

برنده سیمرغ بهترین هنرپیشه نقش اول مرد برای بازی در فیلم سینمایی ، زن زیادی به کارگردانی تهمینه میلانی در سال ۱۳۸۳ شد.او جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول مرد را در سال ۱۳۸۶ برای فیلم ، شب در جشنواره فیلم فجر از آن خود.

 


خبرداغ:فوری| دارندگان سهام عدالت بخوانند!


 
اولین کار طنز و سینمایی امین حیایی عزیز

نخستین کار سینمایی این هنرپیشه معروف که به کارگردانی اصغر هاشمی در سال ۱۳۷۰ تولید شد ، فیلم سینمایی دو همسفر است . این کارگردان توسط خانم ثریا قاسمی ، با امین حیایی آشنا شد.  بنابراین این بازیگر کار هنر خود را مدیون خانم قاسمی است.اولین کار طنز او که در سال ۱۳۸۱ در آن ایفای نقش کرد فیلم سینمایی، عروس خوش قدم بود.

 

محبوبیت امین حیایی از چه زمانی آغاز شد؟

بازی در فیلم کما و مهمان مامان که در سال ۱۳۸۳ تولید شد ، باعث معروفیت این بازیگر محبوب و توانای کشورمان شد.

بازی بی عیب و نقص امین حیایی در زن زیادی نشان از پیشرفت این بازیگر در زمینه بازیگری داشت.

بازی بی نظیر او در دهه ی هشتاد در فیلم ستاره ها ، این بازیگر توانمند را به عنوان بازیگر برتر سینمای ایران معرفی کرد.یکی دیگر از فیلم های سینمایی امین حیایی که در آن بسیار درخشید و فروش میلیاردی این فیلم او را تبدیل به پولدارترین بازیگر مرد ایران کرد ، فیلم سینمایی اخراجی ها بود.

از دید محمدرضا شریفی نیا امین حیایی بازیگر با استعدادی است ، با انتخاب امین حیایی در بیشتر فیلم های سینمایی توسط آقای شریفی نیا می توانیم  به این موضوع پی ببریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36zqz2