دوشنبه 28 اسفند 1402 - 18 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/26 15:00
کد خبر: 7506

برای دیدن مجموعه ای از عکس های لورفته بازیگران اینجا کلیک کنید/از سحرقریشی تا رضا عطاران

گاهی اوقات بازیگران مشهور وسرشناس کشورمان عکس‌های عجیبی غریبی در صفحه شخصی خود در ایسنتاگرام به اشتراک می‌گذارند.

با گسترش فضای مجازی این روزها کم‌تر افرادی را در جامعه پیدا خواهید کرد که از این فضا به خصوص فضای اینستاگرام دورباشد و در این برنامه عکس محور فعالیت نداشته باشد.در این میان بازیگران سینما و تلویزیون که شهرت هم دارند از این فضا استفاده زیادی می‌کنند.


خبرداغ:جزئیات حادثه ناگواری که برای امین حیایی اتفاق افتاد+فیلم


گاهی اوقات افراد مشهور خبرهای مربوط به کار وفعالیت خود را به اشتراک می‌گذارند یا به حواشی که برای آنها به وجود آمده است واکنش نشان می‌دهند و یا این فضای گسترده برای آنها تبدیل به محل درآمد بیشتر از گرفتن انواع و اقسام آگهی شده است. اما این همه ماجرا نیست و برخی از مواقع بازیگرها عکس های عجیب و غریبی از خود منتشر می کنند که حسابی جای بحث و جدل دارد. در این گزارش به سراغ ده بازیگری رفته‌ایم که در صفحه اینستاگرامشان عکس‌هایی غیرعرف و عجیب از خود منتشرکرده‌اند.

 

1.رضا عطاران

رضا عطاران   بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون است.رضا عطاران در سالهای اخیر موفقیت های زیادی در عرصه سینما داشته است . رضا عطاران پس از گذشت سالها از ازدواجش هنوز بچه دار نشده است. رضا عطاران که بعد از ممنوع الکاری که گریبان  رضا عطاران   و چند تن از همکارانش در "ساعت خوش” را گرفته بود با فریده فرامرزی ازدواج کرده و در سالهای بعد همراه با همسرش در آثاری چون صندلی خالی و استراحت مطلق ایفای نقش کرد در همه این سالها بچه دار نشد.


رضا عطاران بیشتر به عنوان یک بازیگر و کارگردان طنزپرداز شناخته می‌شود هرچند او تجربه کار درام و رئال هم در کارنامه کاری خود دارد. رضا عطاران از آن دسته بازیگرانی است که تقریبا در فضای مجازی فعالیت نسبتا خوب و ممتدی دارد . او چندوقتی است که با انتشار یک عکس خاص از خود که در کنار بازیگران و افراد مشهور دیگر ایستاده است مردم را به زدن ماسک دعوت می‌کند.

 

Screenshot_2020-12-16 Reza Attaran ( rezaattaran) • Instagram photos and videos

 


خبرداغ:لیندا کیانی:دوست دارم در موزیک ویدئو شادمهر بازی کنم+فیلم جنجالی


2.متین ستوده

امیرحسین آرمان  (زاده ۱۴ آبان ۱۳۶۱ - تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.امیرحسین آرمان اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود. امیرحسین آرمان پس از این تجربه در چندین فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت که از این بین در سینمایی صد سال به این سال‌ها درخشش خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت. امیرحسین آرمان پس از آن نیز فعالیتش در سینما با فیلم‌هایی همچون نازنین، در امتداد شهر، شیفت شب، یک حبه قند و … ادامه یافت و امیرحسین آرمان سرانجام با حضور در سریال‌های تلویزیونی کیمیا (مجموعه تلویزیونی) به کارگردانی جواد افشار و پریا کاری از حسین سهیلی‌زاده شناخته شد.


 

متین ستوده در مهر ۱۳۹۸ و پس از آنکه پوشش او در اکران خصوصی فیلم سینمایی «مسخره‌باز» با واکنش برخی رسانه‌ها مواجه شد، به دادسرای ارشاد احضار شد. او در نهایت با قرار کفالت آزاد شد.

اما واکنش‌ها به پوشش مهمانان زن در آن مراسم تا آنجا پیش رفت که برخی نمایندگان مجلس، از احضار وزیر ارشاد ایران به مجلس برای پاسخگویی خبر دادند.

متین ستوده جدیدا در انیستاگرامش عکس جالب وعجیب از خود منتشر کرده است. او در حالی که لباس سبزرنگ بلندی به تن دارد در پشت بام یک خانه قدیمی ایستاده است. این تفاوت لباس و محیط باعث به وجود آمدن عکس جالبی از بازیگر شده است.

 

Screenshot_2020-12-16 Matin Sotudeh متین ستوده ( matinsotudeh) • Instagram photos and videos(3)

 

3.نعمیه نظام دوست

 

نعیمه نظام‌دوست زاده ۲۳ آبان ۱۳۵۳ است.  نعیمه نظام‌دوست  در تهران متولد شده است.  نعیمه نظام‌دوست  بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او دارای دیپلم علوم تجربی است.  نعیمه نظام دوست  اصالتا گیلک و اهل گیلان می‌باشد.


نعیمه نظام دوست جزء بازیگرانی است که کم تر به دنبال حاشیه بوده ،بازیگری مهربان که مدتی قبل وقتی ماهچهره خلیلی دوست و رفیق صمیمی اش به دلیل سرطان جانش را از دست داد برای او مراسم عزاداری برگزار کرد. هرچند خانواده ماهچهره که در خارج از کشور زندگی می‌کنند نسبت به این ماجرا واکنش خوبی نشان ندادند.

نعیمه نظام دوست هم جزو بازیگرانی است که در فضای اینستاگرام فعالیت خوبی دارد. یکی از پست‌های اینستاگرامی نعیمه نظام دوست مربوط به عکس عجیبی و غریبی است که البته با فتوشاب درست شده با اینحال نظر این بازیگر را به خود جلب کرده است.

 


خبرداغ:برای دریافت اطلاعات از وام 5 میلیونی با سود 4درصد اینجا کلیک کنید

 

Screenshot_2020-12-16 Naeimeh Nezamdoost ( naeemehnezamdoost) • Instagram photos and videos

 

 

4. سیما تیرانداز

سیما تیرانداز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر است.آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش‌های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه‌های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی هنرپیشه صدا و سیما ازدواج کرد ولی اکنون از هم جدا شده‌اند و او هم‌اکنون همسر مجید نصیری جوزانی بازیگر فیلم جاده‌های سرد می‌باشد.

 

Screenshot_2020-12-16 Sima Tirandaz ( sima_tirandaz_official) • Instagram photos and videos

 

 اما سیما تیرانداز عاشق عکاسی در دل طبیعت است،این موضوع را می‌توان از عکس‌هایی  که گاهی اوقات در صفحه اینستاگرامی خود منتشر می‌کند متوجه شد. او در یکی از پست‌های اینستاگرامی‌اش عکسی از خود منتشر کرد که در دل جنگل است ویک تیپ ماجراجویانه زده است .او دوربین عکاسی به دست دارد و به افق خیره شده است.

 


خبرداغ:قانون حذف اسم همسر در شناسنامه بعد از طلاق تصویب شد+جزئیات


 

.بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری    زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ است. بهنوش بختیاری بازیگر و منشی صحنه است.بهنوش بختیاری  در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.بهنوش بختیاری چند سالی است که متاهل است ولی علاقه ای به منتشر کردن عکس های همسرش را ندارد.


بهنوش بختیاری هم جزو بازیگرانی است که به غیر از فعالیت گسترده در سینما و تلویزیون و تئاتر در اینستاگرام هم فعالیت گسترده‌ای دارد و به تازگی نیز در یک سریال اینستاگرامی مشغول باز  است. بهنوش بختیاری عکس های زیادی را به صورت پست یا استوری از خود منتشر می‌کند.

 

Screenshot_2020-12-16 Behnoosh Bakhtiari ( behnoosh_bakhtiari) • Instagram photos and videos(1)

 

مثلا چندی قبل بهنوش بختیاری عکسی از خود منتشر کرد و این متن را هم نوشت: وقتی خانواده شوهر تشریف می‌آورند.

 

7.پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی است.پرستو صالحی متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ است.پرستو صالحی در تهران متولد شده است.پرستو صالحی بازیگر ایرانی است.پرستو صالحی مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت.


پرستو صالحی این بازیگر زن ایرانی نیز که مدتی است کم کار شده این روزها در فضای مجازی دنبال‌کننده‌های زیادی دارد. او نیز فعالیت گسترده‌ای در این فضا دارد ،از تبلیغ قابلمه و ..... گرفته تا پست‌های انتقادی از شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور. اما چندی پیش پرستو به بهانه تولد بهاره ارجمند دختر انوشیروان ارجمند و خواهر برزو ارجمند عکس دونفره‌ای را منتشر کرد که برداشت می‌شد او کشف حجاب کرده است.

 

بب

 

.علی صادقی

علی صادقی متولد ۱۴ آذر ۱۳۵۹ است.علی صادقی در تهران متولد شده است. علی صادقی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سریال «بهترین تابستان من» با نگاهی طنز به مقوله جنگ ایران و عراق با بازی علی صادقی (با دوبله افشین زی نوری) آغاز شهرت علی صادقی بود که چند سال بعد و در همکاری با رضا عطاران در سریال‌های «خانه به دوش»، «متهم گریخت» و «بزنگاه» به اوج رسید.


علی صادقی بازیگر طنزپرداز کشور ،یکی از بازیگرانی است که هیچ وقت به دنبال هیچ حاشیه‌ای نبوده است.در میان اخباری که درباره علی صادقی منتشر شده است کم تر حاشیه‌ای از او منتشر شده است. اما با این حال این بازیگر جوان به خاطر شخصیت طنز و نوع خاص پوشش او همیشه مورد توجه قرار دارد. کافی است گشتی در صفحه شخصی او در اینستاگرام بزنید. آن موقع است که با تعداد زیادی از عکس های جالب این بازیگر ربه رو خواهید شد. به طور مثال او چندی پیش عکسی از خود منتشر کرد که لباس زندانی پوشیده و در کنار ماکت زندانیانی که در باغ موزه قصر نمایش داده می شوند نشسته است.

 


خبرداغ:خبر مهم برای سربازها/احتساب سابقه سربازی با پرداخت ۱۳۴هزار تومان


 

Screenshot_2020-12-16 Ali Sadeghi ( alissadeghi) • Instagram photos and videos

 

 

9. ارژنگ امیرفضلی

ارژنگ امیرفضلی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون است.پدر ارژنگ امیرفضلی حسین امیرفضلی است.ارژنگ امیر فضلی متاهل است و حاصل ازدواج آنها یک پسر است.ارژنگ امیرفضلی علاقه ی خاصی به پزشکی داشته است.


ارژنگ امیرفضلی نیز از فعالان ایسنتاگرام است، او با زبانی طنز به مشکلات اقتصادی و اجتماعی می‌پردازد هرچند گاهی اوقات واکنش‌های این بازیگر طنز کشور تند است.

یکی از عکس‌هایی که ارژنگ امیرفضلی در ایسنتاگرام خود منتشر کرده حاکی از درگیری‌ و کتک کاری او به شخص یا اشخاصی است.

 

Screenshot_2020-12-16 ارژنگ امیرفضلى ( arzhang_amirfazli) • Instagram photos and videos

 

او در شرح این عکس اینطور نوشت:

خواستن ،توانستن،است.خدا رو شکر کم کم دارم به جام ملتهای المپیک ۲۰۲۱ در رشته کیک بوکسینگ آزاد راه پیدا میکنم،انشالله تا ماه آینده دیگه میخوام یک کاری کنم هیچ کس نتونه به کسی زور بگه و صلح و ثبات و امنیت برقرار بشه

د ض۱؛ گریم نیست واقعیست و برایش زحمت کشیدم -

د ض۲؛ عزیزان بد خواه داشتید عکسش را بفرستید دایرکت

به امید روزگاران سالم و ساده

یا حق

 


خبرداغ:فوری| دارندگان سهام عدالت بخوانند!


 

 10.سحر قریشی

سحر قریشی  بازیگر پرحاشیه و سلبریتی جنجالی اینستاگرام است . سحر قریشی در فیلم های زیادی بازی کرده است . سحر قریشی یک بار با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد و پس از مدتی طلاق گرفتند. . سحر قریشی در ماجرای انتشار عکس هایش با فوتبالیست معروف (مهدی طارمی)نیز حسابی جنجالی شد.


سحر قریشی نیز جزو بازیگرانی است که حسابی حاشیه ساز است و هر ازگاهی دست به کاری عجیب می‌زند مثل ماجرای توهین به آن پاکبان عزیز و یا در یک مصاحبه حرف‌های بحث برانگیز می‌زند.

 

Screenshot_2020-12-16 سحر قریشى Sahar Ghoreyshi ( saharghoreyshiofficialpage) • Instagram photos and videos

 

او هم در فضای مجازی اینستاگرام حسابی فعال است . در میان همه عکس‌هایی از او منتشر شده است یک عکس از خود منتشر کرده ،عکسی که در آن سحر قریشی با تیپ و ظاهری بسیار جدید دیده می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bj783