یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/09/28 14:10
کد خبر: 7571

سوتی عجیب در برنامه رضا رشیدپور همه را متعجب کرد!+فیلم جنجالی

یک اشتباه در برنامه زنده حالا خورشید تقویم همه دست اندرکاران این برنامه را به خطا انداخت.

 رضا رشیدپور  از چهره های سرشناس دنیای هنر است.رضا رشیدپور با اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته میشود.رضا رشیدپور چند سالی اجرای برنامه حالا خورشید را در شبکه سه سیما برعهده داشت 19 مرداد سال 1357 متولد شد.رضا رشیدپور  فعالیت هنری را از حدود سال 72 آغاز کرد.


خبرداغ:فیلم 18+ از خودکشی نوجوان 14 ساله از بالای برج+ویدئو


 

 


خبرداغ:آزارجنسی "کرکس موتور سوار" به 18 پسر بچه در مشهد!/حکم اعدام صادر شد


رضا رشیدپور  که چندی قبل برنامه زنده ای را به نام "  حالا خورشید  " با پرویز نشاط روی آنتن شبکه سه داشت در یک برنامه زنده به خاطره ای بامزه از  حالا خورشید  پرداخت.​

او گفت که همیشه نقش تقویم را بین همکاران بازی می کرد و اگر مناسبت شادی یا عزایی بود از قبل او به همکاران برنامه گوشزد می کرد. یک روز رضا رشیدپور مریض بود و نتوانست در برنامه حاضر شود. از قبل به پرویز نشاط گفته بودند که برنامه شاد است و او خود را با کلی انرژی مثبت آماده کرده بود تا رو به روی دوربین آنتن حاضر شود. ناگهان دید یک نوار مشکی کنار برنامه زده اند و به همین دلیل او لحن گفتارش را در مقابل آنتن تغییر داد و با جدیت و آرام و شمرده جملاتش را بیان کرد.


خبرداغ:دعوای شدید مریم امیرجلالی و بهاره رهنما جنجالی شد!+فیلم


بعد از برنامه به او گفتند که چرا شاد نبودی در اجرای برنامه ؟ که او به نوار مشکی گوشه تلویزیون اشاره کرد. هرچه تقویم را چه داخلی و چه خارجی چک کردند مناسبتی پیدا نکردند. در نهایت مسئول دکوراسیون وقتی آمد به او هم گفتند ماجرا را که انگار عزای عمومی بوده و کسی اعلام نکرد. او تا دید موضوع را فهمید و گفت ای بابا ! مسعود یادش رفت سیم را بکشد پایین و سریع خودش رفت و کابل را که افتاده بود روی برنامه تلویزیون محو کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3zebz3