پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/01 10:58
کد خبر: 7633

آناهیتا درگاهی جایگزین ریحانه پارسا شد+عکس

با خروج ریحانه پارسا از کشور،این بازیگر پرحاشیه از همراهی با این پروژه حذف شد و آناهیتا درگاهی به جای او نقش آفرینی خواهد کرد.

آناهیتا درگاهی  زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۶۵ است.آناهیتا درگاهی  متولد شده در تهران است.آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است.آناهیتا درگاهی آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان، نقاش بنام، آغاز کرد.آناهیتا درگاهی از همان سن، مراتب این حرفه را طی کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی حضورِ فعال داشته‌است.


خبرداغ:باردار شدن دختر16 ساله از پسرعمویش/100 تجاوز در روز آماری شوکه کننده است!


 با خروج  ریحانه پارسا  از کشور،این بازیگر پرحاشیه از همراهی با این پروژه حذف شد و آناهیتا درگاهی به جای او نقش آفرینی خواهد کرد.


خبرداغ:فیلم+16 از عمل جراحی بابک جهانبخش لورفت


در حالی که قرار بود ریحانه پارسا جلوی دوربین سریال«خوب، بد، جلف: رادیواکتیو» قرار بگیرد او از کشور خارج شد. با خروج این بازیگر پرحاشیه و اصلی در قمست دوم این فیلم سرنوشت این نقش و داستان نامشخص بود.

گمانه زنی های زیادی دباره جایگزینی بازیگر زن به جای ریحانه پارسا وجود داشت و حتی احتمال داده می‌شد نویسندگان سریال «خوب، بد، جلف» نقش او را از داستان حذف کنند اما به تازگی ظاهرا سازندگان این مجموعه تصمیم گرفته‌اند این کارکتر را با بازیگر تازه‌ایی ادامه دهند و آناهیتا درگاهی در سریال «خوب بد جلف» ایفاگر این نقش خواهد بود.


خبرداغ:پدر بی رحم دختر 21 ساله اش را در مهردشت به قتل رساند!


فیلمبرداری بخش‌های پایانی سریال «خوب بد جلف» این روزها در جزیره قشم ادامه دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gxad2