سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/04 09:18
کد خبر: 7724

عشق سرشار شاهرخ استخری به همسرش در روز تولد او+عکس

در این تصویر تبریک تولد شاهرخ استخری به همسرش را مشاهده می کنید

در این تصویر توئیت شاهرخ استخری به مناسبت تولد همسرش را می بینید

تبریک تولد شاهرخ استخری به همسرش

 

 


خبرداغ:رقص مدیر پست هرمزگان در جمع مختلط دردسر ساز شد!+فیلم لورفته


 

در مورد شاهرخ استخری بیشتربدانید:

شاهرخ استخری زاده ۱۴ مهر ۱۳۶۰ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد. وی که به واسطۀ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۵ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت؛ همین موضوع باعث گردید تا پس از بازگشت مجدد به تلویزیون و بازی در مجموعه‌هایی چون آمین و… استقبال خوبی از کارهای وی صورت نگیرد.

شاهرخ استخری در مصاحبه‌ای (برنامه دورهمی) اعلام داشت: علت منفی شناخته شدن شخصیت او و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به وی؛ از تاثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدایی اش نشاًت گرفته است.

شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده و متاهل است. این دو در سال ۱۳۹۰ با یکدیگر ازدواج کردند .مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

 

درباره سپیده بزمی پور

همسر شاهرخ استخری به ۳ زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است او این روزها در حال ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. به بهانه تبریک تولد شاهرخ استخری به همسرش درباره این زوج خوشبخت بیشتر صحبت می کنیم


خبرداغ:مرد جوان در میدان ملت خودش را آتش زد!+فیلم16+


همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد .سعید بزمی پور برادر سپیده صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است. تحصیلات سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن ۲۲ سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45p8m3