پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/10/19 18:20
کد خبر: 7910

حسن روحانی کرونا گرفت!؟

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به ادعای یک حساب کاربری جعلی با نام «محمود. واعظی» (رئیس دفتر رئیس‌جمهوری) مبنی بر «ابتلای حسن روحانی به کرونا و قرنطینه او» نوشت: «‏باز هم ‎فیک نیوز؛ دکتر واعظی چنین توییتی نداشته و ‎رییس‌جمهور هم نه تنها درگیر تست کرونا و قرنطینه نیست که طبق روال معمول، برنامه‌های خود را دنبال می‌کند و فردا صبح هم در جلسه ستاد ملی شرکت خواهد کرد. عجله برای انحراف افکار عمومی از موارد دیگر، هدف اصلی این بازی‌های ناشیانه است.»

حسن روحانی  متولد ٢١ آبان ١٣٢٧ در شهر سرخه (استان سمنان)است.حسن روحانی دارای دکترای حقوق و سابقه تحصیل در حوزه علمیه قم در حد اجتهاد است.همچنین حسن روحانی نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد.مردم ایران در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۹۶ برای دومین بار با میزان رای ۲۳٬۶۳۶٬۶۵۲ حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب خود برگزیدند.


بیشتربخوانید:جنجال تیراندازی به دو خانوم در مترو میرداماد + فیلم

معاون دفتر رئیس جمهوری با تکذیب ادعای ابتلای رئیس جمهوری به کرونا تاکید کرد: رئیس‌جمهوری نه تنها درگیر تست کرونا و قرنطینه نیست که طبق روال معمول، برنامه‌های خود را دنبال می‌کند و فردا صبح هم در جلسه ستاد ملی شرکت خواهد کرد.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر در واکنش به ادعای یک حساب کاربری جعلی با نام «محمود. واعظی» (رئیس دفتر رئیس‌جمهوری) مبنی بر «ابتلای حسن روحانی به کرونا و قرنطینه او» نوشت: «‌باز هم ‎فیک نیوز؛ دکتر واعظی چنین توییتی نداشته و ‎رییس‌جمهور هم نه تنها درگیر تست کرونا و قرنطینه نیست که طبق روال معمول، برنامه‌های خود را دنبال می‌کند و فردا صبح هم در جلسه ستاد ملی شرکت خواهد کرد. عجله برای انحراف افکار عمومی از موارد دیگر، هدف اصلی این بازی‌های ناشیانه است.»

 


بیشتربخوانید:در یاسوج اتفاق افتاد|زن جوان همسرش را آتش زد


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jn8z2