جمعه 25 اسفند 1402 - 15 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/10 10:12
کد خبر: 8106

عذرخواهی رونالدو از مادران جهان بخاطر مدل موهایش + عکس

مدل موی عجیب رونالدو نازاریو در فینال جام جهانی 2002 پس از 19 سال از یاد نرفته است.

 رونالدو لوئیز نازاریو د لیما در تاریخ ۲۲ سپتامبر سال ۱۹۷۶ در ریودوژانیرو در برزیل به دنیا آمد.رونالدو در اولین فصل حضورش در لیگ فوتبال برزیل، ۱۲ گل در ۱۴ بازی به نام خود ثبت کرد. به اینها باید ۲۲ گلی را هم که در لیگ منطقه‌ای میناس گرایس زد، اضافه کرد.اولین حضور رونالدو در تیم ملی، در تیم ملی زیر ۱۷ سال برزیل بود. او با این تیم در سال ۱۹۹۳ در کشور کلمبیا قهرمان آمریکای جنوبی شد. اولین بازی او در تیم ملی بزرگسالان در تاریخ ۲۳ مارس ۱۹۹۴ در یک بازی دوستانه مقابل آرژانتین بود.


خبرداغ:ماجرای کارت های 5 میلیونی به روحانیون چه بود!؟

مدل موی عجیب رونالدو نازاریو در فینال جام جهانی 2002 پس از 19 سال از یاد نرفته است.

برزیل با پیروزی بر ترکیه توانسته بود راهی فینال جام جهانی شود و باید به مصاف تیم ملی آلمان می رفت. پیش از این بازی نگرانی ها در اردوی برزیل مصدومیت رونالدو نازاریو بود. ستاره سلسائو و امید اول گلزنی در فینال که مشخص نبود به بازی خواهد رسید یا خیر.

فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 10 فروردین ماه 1400ترجمه و چاپ کتب انگلیسی در کوتاه ترین زمان

در نهایت این اتفاق رخ داد و او با مدل موی عجیب خود وارد زمین شد و توانست با دو گل خود در دقایق 67 و 79 یک تنه برزیل را قهرمان جهان کند.

رونالدو 19 سال بعد در مصاحبه با "Sports Illustrated" به شوخی گفت که انتخاب آن مدل مو افتضاح بود.

رونالدو گفت:« مدل موی وحشتناکی بود و باید از همه مادران عذرخواهی کنم چرا که می دانم خیلی از بچه ها از مدل موی من تقلید کردند.

یادم است که از هم تیمی هایم پرسیدم، از این مدل مو خوشتان می آید و همه گفتند افتضاح است و بهتر است از ته موهایت را بزنی. در هر صورت مدل مو را عوض نکردم و وقتی مقابل خبرنگاران قرار گرفتم، همه قضیه مصدومیت را از یاد بردند.»

 



کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bvy83