جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/11 12:10
کد خبر: 8119

حضور پنهانی زنان در بازی دیروز ایران و سوریه لورفت! + عکس

با فرصت‌سوزی زیاد 2 گل توسط سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد به ثمر رساند و در دیداری که می‌توانست با اختلاف گل بیشتری برنده شود، سوریه را با سه گل شکست داد.

 تیم ملی فوتبال ایران که سال گذشته و پس از حضور دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی دو پیروزی در دیدارهای تدارکاتی مقابل ازبکستان و بوسنی و هرزگوین به دست آورده بود، پس از یک هفته تمرین در شروع سال 1400 عصر سه‌شنبه به مصاف سوریه رفت و خیلی زود توانست روی ارسال علی قلی‌زاده و ضربه سر محمدحسین کنعانی‌زادگان به گل برسد، اما پس از آن با وجود خلق موقعیت‌های خطرناک و البته دو حمله جدی که روی دروازه ایران به وجود آمد، در نهایت با فرصت‌سوزی زیاد 2 گل توسط سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد به ثمر رساند و در دیداری که می‌توانست با اختلاف گل بیشتری برنده شود، سوریه را با سه گل شکست داد.


خبرجدید:جریمه سنگین برای افرادی که به 13 بدر می روند!

عده ای تماشاگر که مربوط به سفارت سوریه در تهران بودند دیدار تیم‌ ملی را از نزدیک نظاره کردند.​

دیدار ایران و سوریه یکسری حاشیه به دنبال داشته است.

 درحالی که دیدار ایران و سوریه بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شد اما تعدادی از  هواداران  تیم سوریه در  ورزشگاه آزادی  حضور داشتند که در بین آن‌ها طرفداران خانم هم دیده می‌شد. این در حالی است که حضور قبلی آن‌ها در ورزشگاه آزادی حاشیه‌ساز شده بود.

 

بازی ایران سوریه

 


خبرجدید:سورپرایز امسال شاهرخ استخری در روز تولدش + عکس

 

زنان تماشاگری که بازی ایران و سوریه را از نزدیک دیدند

اما این زنان تماشاگر چه کسانی بودند که با وجود ممنوعیت حضور تماشاگر در  استادیوم  باخت سه بر صفر سوریه برابر ایران را از نزدیک تماشا کردند.

 

بازی ایران سوریه

 


خبرجدید:

در شرایطی که مسابقه دو تیم ملی ایران و سوریه بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد، تعدادی از نمایندگان سفارت سوریه که در بین آنها بانوان هم دیده می‌شدند در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند تا مسابقه دو تیم را تماشا کنند


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v8qj2