چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/01/14 10:15
کد خبر: 8136

زورگیران هافبک لیگ برتر را در خیابان خفت کردند! + عکس و جزئیات

سارقان سینا زامهران هافیک تیم شهرخودرو را با ضربات قمه لت و پار کردند.

سینا زامهران فوتبالیست معروف ایرانی که در پست هافبک بازی می‌کند متولد سال ۱۳۷۶ در مشهد می باشد او فعالیت خود را با باشگاه «پدیده» آغاز کرده است و یکی از استعدادهای درخشان فوتبال پدیده می باشد و پس از آن به تیم «فولاد خوزستان» پیوست و مدتی در این تیم بازی می کرد.سینا زامهران تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

 


خبرداغ:مراسم ازدواج لاکچری رامبد جوان و نگار جواهریان در یونان + عکس

 

زامهران_+موبایلم+را+دادم+اما+با+قمه+من+را+زدند!++

 

 

سینا زامهران در شرایطی مورد حمله سارقان  قمه  به دست قرار گرفت که هیچ مقاومتی در مقابل آن ها نداشت اما به شدت با حمله این افراد توسط سلاح سرد مواجه شد.

هفته گذشته اتفاقی هولناک و باورنکردنی برای هافبک تیم شهرخودرو،  سینا زامهران  رخ داد که فضای فوتبال ایران تحت تاثیر آن قرار گرفت.

او که پس از پایان تمرین راهی منزل شده بود، با حمله سارقان مسلح مواجه شد و علاوه بر از دست دادن موبایل، با زدن ضربه سلاح سرد، به شدت از چند ناحیه مصدوم شد.

او که از بیمارستان مرخص شده و البته شرایط مطلوب جسمانی را هنوز پیدا نکرده، امروز صبح در آگاهی مشهد حضور داشت و در همین حین به سوالات خبرنگار ما درباره اتفاقی که برایش رخ داده، پاسخ داد.


خبرداغ:احمدی نژاد در سال 1400 تایید صلاحیت شد


حمله سارقان با چاقو به سینا زامهران فوتبالیست کشور

زامهران در این خصوص گفت: «می‌خواستم پیاده شوم و بروم خونه، در را که باز کردم دو نفر من را هل دادند روی صندلی و این اتفاقات که می‌دانید چیست، رخ داد.»

هافبک شهرخودرو در پاسخ به این سوال که درگیری او کجا رخ داد و محیط چه وضعیتی داشت، عنوان کرد: «محله ما در هاشمیه است. ساعت 10:30 شب بود و کوچه خلوت بود اما نه آنقدر. مثلا یادم است که سوپرمارکت باز بود.»

وی افزود: «من قبلش با امین قاسمی نژاد رفتم شام بخورم، او را بردم خانه شان و برگشتم خانه خودمان که متاسفانه این اتفاق رخ داد.»

زامهران که به نظر این ماجرا را برای چند نفر دیگر هم توضیح داده بود، در توصیف ماجرا گفت: «واقعا انقدر توضیح دادم که خسته شدم. با قمه زدند روی پا و شانه ام. یکی گفت گوشی ات را بنداز که انداختم و پرت کردم سمتشان و گفتم نزنید اما زدند.»

سینا زامهران با اشاره به سارقان و ضاربانش اظهار داشت: «نقاب نداشتند و من چهره شان را یادم است.»

او در پایان صحبت هایش درباره وضعیت جسمانی خود گفت: «من در بیمارستان بودم و قرار بود عمل شوم اما گفتند همه تاندون پاره نشده. فعلا در آگاهی هستم و باید ببینیم چه می‌شود.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ldy73