پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/11 18:30
کد خبر: 8654

منوچهر هادی به طور بی ادبانه ای زیر آب همکارانش را زد! + ویدئو

صحبت های منوچهر هادی در برنامه فرزاد فرزین در مورد سریال گیسو و عاشقانه

منوچهر هادی   کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلات منوچهر هادی را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است این زوج هنرمند صاحب فرزندی دختر به نام صوفیا هستند.

 


خبرداغ:افزایش قیمت چشمگیر خدمات پزشکی در سال جدید


 

منوچهر هادی، کارگردان سریال عاشقانه و گیسو در برنامه «منو بشناس» گفت: فشار یه سری بازیگرها باعث حذف بقیه بازیگرا از سریال عاشقانه۲ (گیسو) شده است.

 

 


خبرجدید:خاطره ای جذاب از اولین اجرای آزاده نامداری + فیلم

 

اطلاعات کوتاهی از زندگی شخصی منوچهر هادی:

خانواده منوچهر هادی از خانواده های پرجمعیتی هستند که ارتباط عاطفی زیادی با هم دارند و اغلب مهمانی ها و دورهمی هایشان گویای این ارتباط عاطفی عمیق است.

ماجرای آشنایی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

 

منوچهر هادی حضور در دنیای هنر را از مقاطع پایین آغاز کرد و به تدریج پله های ترقی را طی کرد.

این کارگردان جوان در ابتدای فعالیتش در گروه تدارکات مشغول به کار شد و در سالهای بعد به عنوان مدیر تدارکات و جانشین تولید و مدیر تولید فعالیت کرد و در چند نقش مقابل دوربین رفت اما به نظر خودش بازیگری نیاز به تخصص داشت و او تخصصی در این زمینه نداشت.

منوچهر هادی بعد از دستیاری کارگردانی به دنیای کارگردانی علاقه مند شد و فیلم تلاطم اولین تجربه کارگردانی او در سال 85 است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bk7v4