چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/26 03:00
مرگ دختر کرونایی / قتل دختر کرونایی به دست مادرش / کرونا
کد خبر: 8867

قتل فجیع خانوادگی لردگان را به خون کشید

ماجرا از چه قرار بود؟

قتل خانوادگی در لردگان رخ داد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان از این قتل پرده برداشت. وی از صلح و سازش در یک فقره پرونده قتل عمد در این شهرستان خبر داد. در ادامه ماجرای این قتل عمد را بخوانید.

سعید جریده‌اصل گفت: با پیگیری‌های دادستانی، مشارکت معتمدان و همیاری مؤمنانه اولیای دم، پرونده قتل هفت ساله به صلح و سازش منجر و قاتل که به قصاص نفس محکوم شده بود، بدون پرداخت دیه از طناب دار رهایی یافت.

وی افزود: علت قتل در این پرونده نزاع خانوادگی بود که هفت سال پیش در روستای چاهگاه سادات لردگان به وقوع پیوست و طی آن یک نفر به قتل رسید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لردگان با قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه صلح و سازش، گفت: گذشت و بخشش پیروی از سیره معصومین (علیهما السلام) است و قطعاً اجر و ثوابی که در عفو و بخشش است در انتقام و قصاص نیست.

قتل دختر کرونایی تهرانی به دستور مادرش

کرونا در این اواخر بسیار شدید شده است. متاسفانه در این وضعیت خطرناک کرونا ، خیلی از خانواده ها با این تفکر که وضعیت کرونا در بیمارستان ها خراب است شروع به خود درمانی برای بیماری کرونا اعضای خانواده می کنند و این کار عواقبی از جمله این دختر کرونایی دارد که در ادامه مشاهده می کنید:

بیمار را با اکسیژن 30 درصد وارد مطب کردند چون مادرش گفته بود او را بیمارستان نبرید آلوده است. خانواده‌اش می‌خواستند او را با دمنوش درمان کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v6vn3