سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1398/12/06 14:30
کد خبر: 167

عاشقانه های مهراب قاسم خانی برای شقایق دهقان

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی زوج هنری سینمای ایران به تازگی سالگرد ازوداجشان است در ادامه با داستان جالب مهراب قاسم خانی در مورد عاشق شدن به شقایق دهقان را دنبال کنید.

به گزارش ستاره پارسی؛ شقایق دهقان زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۵۷است.شقایق دهقان در گیسن، آلمان متولد شد.شقایق دهقان بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است. همسر شقایق دهقان مهراب قاسم‌خانی نویسنده و طراح صحنهٔ کارهای نود شبی تلویزیون است که در جریان مجموعهٔ تلویزیونی پاورچین با هم آشنا شدند. عمده فعالیت شقایق دهقان در سریال‌های نود شبیِ مهران مدیری است.

نتیجه تصویری برای شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

 

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی زوج هنرمند سینما و تلویزیون ایران هستند که ماجرای عاشقانه جالب و خواندنی دارند.

مهراب قاسم‌خانی با انتشار خاطره اولین آشنایی‌اش با شقایق دهقان، تولد همسرش را تبریک گفت.مهراب قاسم‌خانی در صفحه اینستاگرام خود، تولد شقایق دهقان، همسرش را تبریک گفت.

 

این نویسنده در پیام تبریک خود آورده است: «من و شقایق اولین بار همدیگه رو جلوى در جام جم دیدیم. فکر کنم سال هفتاد و نه بود. دعوت شده بودم براى عضویت در گروه نویسندگان یه کار کودک براى شبکه جام جم. جلوى در سازمان قرار گذاشته بودیم که بریم جلسه براى شروع کار و تهیه کننده همون جا من و شقایق رو به هم معرفى کرد و فهمیدم که قراره اون هم یکى از نویسندگان مجموعه باشه.

 

شقایق اون زمان هم بازیگر بود و هم مجرى و هم نویسنده و به خاطر برنامه هایى که اجرا می کرد زیاد وارد سازمان شده بود، ولى من بار اولم بود که میخواستم برم اون تو… بعداً شقایق برام تعریف کرد که بهت نگاه کردم و گفتم این پسره مسخره سوسول دیگه کیه و چرا فکر کرده با این سر و وضع راهش میدن توى سازمان.

 

اون موقع من موهام خیلى بلند بود و می‌بستمشون و یه تى شرت آستین کوتاه تنم بود و یه گردنبند مینداختم که یه ناخن‌بُر ازش آویزون بود و اون روز یه شلوار جین تنگ و یه سندل هم پام بود و اصلاً خبر نداشتم که همه شرایطى رو که باعث میشه حراست اجازه نده یه نفر پاش رو بذاره توى جام جم، یه جا با هم دارم.

نتیجه تصویری برای شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

 

خلاصه که شقایق با پوزخند و اطمینان از این که من رو راه نمیدن از در خواهران وارد سازمان شد و چشاش گرد شد، چون دید من قبل از اون داخل سازمان شدم و منتظر وایستادم..راستش هنوزم نمیدونیم که واسه چى اون روز منو راه دادن داخل. نه من کسى رو میشناختم، نه کسى من رو میشناخت… اینایى هم که گفتم هیچ معنى خاصى نداشت و نشونه هیچى نبود چون سال هشتاد و دو تصمیم گرفتیم که با هم ازدواج کنیم.

نتیجه تصویری برای شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

 

 فقط خواستم خاطره اولین دیدارمون رو تعریف کنم که بعدش بگم همسر جان تولد مبارک و ممنون از همه این سالهاى پر از دوستى و عشق.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/m4v7b4