پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/18 16:39
کد خبر: 3782

عاشقانه های آذری جهرمی و همسرش به مناسبت سالگرد ازدواجشان+عکس

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی اش عکسی با همسرش منتشر کرد و سالگرد ازدواجش را تبریک گفت.

 آذری جهرمی که عنوان وزیر جوان را یدک می‌کشد، آذری جهرمی یکی از جنجالی ترین وزیران دولت حسن روحانی محسوب می شود.آذری جهرمی ارتباطات دولت دوازدهم با شروع وزارت خود، سعی داشت تغییرات زیادی در حوزه فناوری ایجاد کند.حسن روحانی در مرداد ۱۳۹۶ آذری جهرمی را به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم به مجلس پیشنهاد کرد. آذری جهرمی متاهل است و سه فرزند دارد.

 


مصاحبه ی امین حیایی و لورفتن دستمزد او در عصرجدید+بیوگرافی

 

 

محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات ایران است. این وزیر جوان در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و سعی می کند با مردم ارتباط خوبی داشته باشد. او در صفحه شخصی اش عکسی با همسرش منتشر کرد و سالگرد ازدواجش را تبریک گفت. 

 

photo-of-azari-jahromi-and-his-wife-1

 

زندگینامه آذری جهرمی

محمد جواد آذری جهرمی متولد 25 شهریور 1360 در شهر جهرم است. آذری جهرمی دانش‌ آموخته کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق از پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور وابسته به دانشگاه شهید بهشتی است. در برنامه پیشنهادی وی، برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که توسط پایگاه اطلاع‌رسانی دولت منتشر شد، از او به عنوان «پرورش یافته در خانواده‌ای مذهبی و وفادار به آرمانهای اسلام، ایران و انقلاب با تقدیم یک شهید و یک جانباز» یاد شده‌ است. 

 

آذری جهرمی داماد کیست؟

صحبت‌های زیادی در رابطه با پدر همسر آذری جهرمی مطرح شده است، اما محمدرضا رضایی کوچی، نماینده مجلس در بخشی از سخنانش در مورد برخی شایعات پیرامون پدر همسر این وزیر گفت: «اینکه گفته می شود آقای آذری جهرمی داماد فرد خاصی است، اینگونه نیست. وی داماد یک کارمند بازنشسته شرکت نفت است.»

 

همسر آذری جهرمی کیست؟

جهرمی در روایت نحوه ازدواج خود عنوان کرده است: «سال 83 با فروش یک سیم کارت و یک گوشی توانستم ازدواج کنم. حلقه ای که برای همسرم خریدم 110 هزار تومان بود. آینه و شمعدان؛ اندکی لباس از هزینه‌های اولیه ازدواج ما بود. جشن ازدواج ما در سالن تلاش وزارت رفاه برگزار شد و در نهایت کل هزینه‌های ازدواج ما یک میلیون و نیم بود.» سال 98 وزیر ارتباطات به همراه همسرش هفدهمین سالگرد ازدواجشان را در کافه تهرون در کنار هم جشن کوچک دو نفره‌ای گرفتند که جهرمی عکسش را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. در رابطه با شغل همسر آذری جهرمی صحبت‌های متفاوتی در جریان است اما اطلاعات دقیق و درستی از جزییات شغل همسر محمد جواد آذری جهرمی در دسترس نیست.

 

همسر آذری جهرمی کیست؟

 

فرزندان آذری جهرمی

حاصل ازدواج 17 ساله آذری جهرمی سه فرزند پسر است. نام فرزندان آذری جهرمی سینا، محمد و علی است. جهرمی تلاش کرده رویه جدید از زندگی سیاست مردان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و با هشتگ با خانواده عکس هایی مربوط به خانواده خود را به اشتراک می‌گذارد. در تلاش است نشان دهد یک دولتمرد نیز می‌توانند همانند سایر افراد زندگی معمولی و پر چالشی را در کنار خانواده‎‌اش تجربه کند.

 

 

آذری جهرمی و دنیای کاری که با ارتباطات گره خورده است

جهرمی فعالیت شغلی خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد. او از سال ۱۳۸۴ وقتی تنها ۲۴ سال داشت به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات در دوران تصدی غلامحسین محسنی اژه ای بر مسند وزیر اطلاعات کارش را شروع کرد و تا سال ۸۸ در این حوزه فعال بود. جهرمی از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات بود. زمانی که جهرمی به سمت مدیر کل امنیت سیستم های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات منصوب شد، تنها 28 سال داشت. آذری جهرمی در سال آخر فعالیت دولت یازدهم، برای مدت کمتر از یک سال، از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (محمود واعظی) و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت فعالیت می‌کرد. وی نخستین وزیر جمهوری اسلامی ایران است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ متولد شده‌ است.

 

از سمت های متفاوتی که طی سال‌ها جهرمی در آنها فعالیت کرده است می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد:

  • معاونت فنی وزارت اطلاعات (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۸)
  • مدیرکل امنیت سیستم‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات (۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳)
  • عضو غیرموظف هیئت مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵)
  • عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵)
  • معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶)
  • از سال ۹۳ ماموریت جدید به وی داده شد، او هم عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و هم عضو غیرموظف هیئت مدیره شرکت خدمات ارتباطی رایتل شد و تا دو سال در این هیئت مشغول به کار بود و از سال ۱۳۹۵ ریاست هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت را بدست گرفت.
  • کارشناس فنی وزارت اطلاعات از سال ۱۳۸۴تا ۱۳۸۸
  • معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از سال ۱۳۹۵
  • عضو کمیسیون عالی تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی
  • عضو کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای شورای عالی فضای مجازی
  • عضو ناظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی عضویت در کمیته ارتباطات ستاد بحران کشور
  • مجری طرح اجرای وظایف صیانتی و اجتماعی و فرهنگی در خصوص ارتباطات و فناوری ارتباطات
  • مسئول کمیسیون مشترک ICT ایران و عراق
  • مسئول کمیسیون مشترک ICT ایران و روسیه
  • نماینده جمهوری اسلامی ایران در اجلاس APT.

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jpnz4