پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/19 07:59
آناهیتا درگاهی | آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی | پیج آناهیتا درگاهی | بیوگرافی آناهیتا درگاهی |سن آناهیتا درگاهی | مهریه آناهیتا درگاهی
کد خبر: 9162

فوری/ آناهیتا درگاهی از همسر دومش هم جدا شد؟

آناهیتا درگاهی بازیگر محبوب از اشکان خطیبی طلاق گرفت؟

آناهیتا درگاهی بازیگر موفق در سینمای ایران است که در فیلم و سریال های خود بسیار خوش درخشید. آناهیتا درگاهی یک بار زندگی مشترک ناموفقی داشت و از همسر اولش که محمد پروین جدا شد. آناهیتا درگاهی برای بار دوم با بازیگر معروف سینمای ایران اشکان خطیبی ازدواج کرد. آناهیتا درگاهی بسیار از زندگی زناشویی خود راضی است. آناهیتا درگاهی مدتی پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود و در حال حاضر حال ایشان خوب است. شایعاتی از جدایی اشکان خطیبی و خانم درگاهی به گوش می رسد ولی این شایعات صحت دارد؟

همسر سابق آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

 آناهیتا درگاهی و محمد پروین، پسر مشهورترین فوتبالیست ایران سلطان علی پروین در سال 93 با یکدیگر ازدواج کردند و این شروعی بر شهرت وی بود.دی ماه سال 94 بود که آناهیتا درگاهی در یک مصاحبه بعد از به کار بردن عنوان عروس علی پروین، خبر جدایی از محمد پروین را علنی کرد و از عدم ارتباط با خانواده پروین بعد از این جدایی گفت.

آناهیتا درگاهی

این بازیگر، نقاش و تهیه کننده که در فیلم جدید موتمن اولین تجربه سینمای اش را پشت سر گذاشته درباره ی خبرهایی که در رسانه ها با عنوان عروس علی پروین بازیگر شده است گفت :

من یکسال است که از محمد پروین جدا شده ام و در حال حاضر هیچ نسبت و ارتباطی به ایشان و خانواده شان ندارم و نخواهم داشت.

آناهیتا درگاهی

محمد پروین نیز در مصاحبه در واکنش به خبر طلاقش از آناهیتا درگاهی گفت :

اتفاقا به خودم هم زنگ زدند و ماجرای این خبر و طلاق را گفتند اما من اصلا طلاق نگرفتم روحم هم از این ماجرا خبر ندارد و بهتر است مخاطبان مجددا در این خصوص حدس بزنند.مدتی بعد این خبر تایید شد.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

 آناهیتا درگاهی برای بار دوم در سال 1395 با اشکان خطیبی که او نیز از همسر اول خود طلاق گرفته بود ازدواج کرد، می گوید ما کم کم به هم علاقمند شدیم.آخرش اشکان دل منو دزدی و ازدواج کردیم.

آناهیتا درگاهی

 من یک شوهر بسیار روشنفکر و آدم حسابی دارم، بنابراین دیگر به دوران مجردیم فکر نمی کنم و از وقتی با اشکان ازدواج کرده ام حالم خوب است.

 کلی حرف با او دارم و هر کاری که به من پیشنهاد می شود درباره اش با اشکان صحبت می کنم و حرف های مشترک زیادی با هم دارد.اشکان گوش های شنوایی برای شنیدن حرف هایم دارد !

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی راهی بیمارستان شد

آناهیتا درگاهی به علت ابتلا به کرونا و درگیری ۳۰ درصدی ریه در بیمارستان بستری شد.

آناهیتا درگاهی

روز گذشته خبری مبنی بر بستری شدن آناهیتا درگاهی بازیگر سینما در اثر ابتلا به کرونا منتشر شد که طبق پیگیری‌های صبا، این بازیگر در ۱۰ روز ابتدایی ابتلای خود به کرونا شرایط بهتری داشته و درگیری ریه در سی‌تی اسکن‌های او مشخص نبوده است اما از روز سیزدهم و با آخرین سی‌تی اسکن مشخص شده که درگیری ریه شدت پیدا کرده و با تشخیص دکتر پیام طبرسی این بازیگر در بیمارستان نیکان بستری شده است.

بازیگر «می‌خواهم زنده بمانم» در حال حاضر با دستگاه اکسیژن و داروی رمدسیور تحت درمان قرار گرفته‌ است تا پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شود.

آناهیتا درگاهی

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ny5o2