سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/02 01:30
پوریا پورسرخ | پوریا پورسرخ و همسرش | بیوگرافی پوریا پورسرخ | پوریا پورسرخ و سحر قریشی | پوریا پورسرخ و همسرش در اینستا
کد خبر: 8518

این کیک عیونی پوریا پور سرخ چقدر آب خورد؟+عکس دیدنی

پوریا پورسرخ با کیک سلطنتی خود سوژه داغ رسانه ها شد.

پوریا پورسرخ بازیگر جنجالی سینما و تلوزیون است . پوریا پورسرخ در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . مدتی قبل همکاران پوریا پورسرخ خبر ازدواجش را رسانه ای کردند . تا اینکه پوریا پورسرخ در برنامه تلوزیونی رسما اعلام کرد که متاهل است .پوریا پورسرخ در تولد فوق العاده لاکچری اش خبر ساز شد.

چند روز قبل تولد پوریا پورسرخ بود و دوستانش برای او یک کیک چند طبقه سفارش دادند. البته مشخص نیست چرا کیک او شمایل یک تاج و لباس نظامی سلطنتی را دارد.

پوریا پورسرخ
بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد 4 تیر 1356 در تهران ، بازیگر و ورزشکار بدنساز است

فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد که سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو دارد و در کیوکوشین کمربند مشکی دارد.او 182 سانتی متر قد دارد و در 42 سالگی ازدواج کرده است.

پوریا پورسرخ

ساعت 4 صبح در تهران بعنوان فرزند اول خانواده بدنیا آمده است و دو خواهر بنام های پگاه و پانته آ و یک برادر به نام رضا دارد که هر سه لیسانس دارند.

پوریا پورسرخ

همزمان با تحصیلات دانشگاهی بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد.

اوایل دهه 80 در کلاس های بازیگری محمد حسین لطیفی شرکت کرد تا اینکه در سال 1384 به دعوت لطیفی قرار بود بعنوان دستیار او را همراهی کند.اما بعلت عدم حضور یکی از بازیگران بجای وی بازی کرد به این ترتیب اولین تجربه اش با سریال فرار بزرگ در 28 سالگی بود.

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ و همسرش

پوریا پورسرخ

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rmy63