پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/04 11:20
امین حیایی/امین حیایی و پسرش/ امین حیایی و همسرش
کد خبر: 9228

صحبت های سیاسی امین حیایی برای او دردسر شد + حرف های جنجالی امین حیایی

امین حیایی در این مصاحبه به سیم آخر زد

 امین حیایی بازیگر سینما و تلوزیون است.امین حیایی دوبار ازدواج کرده و یک پسر به نام دارا حیایی دارد. امین حیایی در فیلم های متعددی ایفای نقش کرده است. امین حیایی در برنامه عصرجدید نیز به عنوان داور حضور دارد. عکس های عروسی پسر امین حیایی را در ادامه مشاهده کنید:

صحبت های جنجالی امین حیایی

عکس جدید همسر اول امین حیایی

مونا بانکی پور پس از مدت کوتاهی از امین حیایی جدا شد و امین حیایی با نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد. مونا بانکی پور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به همراه پسرش دارا حیایی، در اکران فیلم شعله حضور یافت.

امین حیایی

بعضی ها معتقدند که دارا حیایی، شباهت زیادی به مونا بانکی پور و امین حیایی که پدر و مادرش هستند ندارد. البته مونا بانکی پور قبلا گفته بود که رنگ چشم دارا حیایی، شبیه پدر بزرگش است. مونا بانکی پور در سریال خواب و بیدار، نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرد. مونا بانکی پور مدت ها در خارج از کشور زندگی کرد و این باعث کم کاری او در سینما و تلویزیون ایران شد. فرزانه داوری، مادر مونا بانکی پور، از هنرپیشه های قبل از انقلاب بوده و پس از انقلاب، مجوز فیلم کوتاهش به نام قمر در عقرب صادر شد.

امین حیایی

پس از تولد دارا حیایی، پسر امین حیایی و پخش شدن عکس او با نیلوفر خوش خلق همسر فعلی امین حیایی حواشی مختلفی زندگی امین حیایی را در برگرفت. این حواشی مربوط به زندگی شخصی امین حیایی و همسر اولش بوده است. مخاطبان امین حیایی پس از منتشر شدن عکس دارا و نیلوفر خوش خلق فکر می کردند که او مادر دارا است اما امین حیایی به انتشار فیلمی در فضای مجازی به تمام این حواشی پایان داد.

امین حیایی

حرکات عجیب همسر اول امین حیایی در حین مصاحبه

مونا بانکی  پور متولد 7 خرداد 1355 در تهران بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. مونا بانکی پور همسر سابق و اول امین حیایی است که مدت زیادی است از یکدیگر جدا شده اند حاصل این ازدواج پسری به نام دارا حیایی است.

مونا بانکی پور  که نقش همسر دانیال حکیمی را در سریال خواب و بیدار ایفا کرد مدت زیادی است که از بازیگری فاصله گرفته. مونا بانکی پور  مدتی در خارج از کشور است.

نظر امین حیایی درباره بازیگر شدن دارا پسر امین حیایی

پنج سال قبل امین حیایی در یکی از گفتگوهایش از بی علاقگی دارا به بازیگری چنین گفته بود: دارا دوست ندارد مانند من بازیگر شود اما علاقه مند به هر کاری که باشد کمک و پشتیبانی اش می کنم.حیایی افزوده بود: پسرم بیشتر به کامپیوتر و ورزش علاقه دارد و هر کاری که از دستم بربیاید برای رسیدن به آرزوهایش می کنم. دارا هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

امین حیایی

 مونا بانکی پور بعد از طلاق از بازیگری فاصله گرفت و با پسرش سال ها خارج از کشور زندگی کرد تا اینکه تصمیم گرفت به ایران برگردند.دارا با مادرش در کنار مادر بزرگ خود فرزانه داوری از بازیگران قبل از انقلاب مدتی در کشور آمریکا زندگی می کردند دارا ابتدا به علت چهره اش وارد مدلینگ شد، او مدتی در بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله شرکت مزمز بیشتر دیده می شد تا اینکه وارد بازیگر شد.

امین حیایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/39ewx2