پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/11 07:30
محمدرضا گلزار | بیوگرافی محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار و همسرش |محمدرضا گلزار اینستا
کد خبر: 9101

امر به معروف محمدرضا گلزار به یک دختر+فیلم

محمدرضا گلزار به یک دختر تذکر حجاب داد و امر به معروف اش کرد!

 محمدرضا گلزار  متولد اول فروردین سال 1356 می باشد.محمد رضا گلزار یکی از سوپراستارها و بازیگران خوب سینما و است که طرفداران بسیاری دارد.محمدرضا گلزار در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است.محمدرضا گلزار به تازگی با بازی در سریال عاشقانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

رفتار عجیب محمدرضا گلزار با یک دختر/تذکر حجاب

فیلم لو رفته از محمدرضا گلزار و دوست دخترش در خانه

عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

شکست محمدرضا گلزار در برنامه هفت خان

پرهام موسوی در سینما باز نوشت:

با تبلیغات گسترده در شبکه نمایش خانگی و همچنین بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر هم نتوانست بیننده‌های زیادی در شبکه خانگی جذب کند و در نهایت باعث شد این مسابقه تبدیل به کم مخاطب‌ترین برنامه در شبکه خانگی شود.

این اتفاق نشان داد که فرمول تکراری مسابقه برنده باش در شبکه خانگی بازخورد خوبی ندارد چون مخاطبین شبکه خانگی باهوش‌تر از مخاطبین صداسیما هستند که با ورژن‌های سطحی جذب مسابقات و برنامه‌های ترکیبی شوند.

یکنواختی خاصی در اجرای محمدرضا گلزار شاهد هستیم به همین دلیل ریتم مسابقه خسته کننده است حتی سوالاتی که مطرح میشود نمیتواند هیجان به مخاطب ایجاد کند.

شکست شوکه کننده

این شکست برای تیم سازنده هم شوکه کننده بود چون فکر میکردند با حضور محمدرضا گلزار قطعا رکورد بیننده را در شبکه خانگی میزند اما این اتفاق رخ نداد و پربیننده‌ترین برنامه‌های شبکه خانگی خلاصه شد به چند سریال خاص

اتفاق خوبی است که مردم باهوش‌تر از قبل شده‌اند و دیگر راضی نمیشوند به مسابقه‌ای که سوالات پیش پا افتاده‌ای طراحی میکندو سطح مطالعه مخاطبین باعث شده هر محتوایی را نپسدند

مسابقه‌های مختلفی در سال‌های اخیر برای تلویزیون ساخته شد اما هیچ کدام از این مسابقات اطلاعات عمومی نتوانستند موفقیت‌هایی که منوچهر نوذری در مسابقه هفته ایجاد کرد، تکرار کنند چون تفکر مشخصی در این مسابقات دیده نمی‌شد و تنها با بودجه‌های هنگفت چهره‌های سلبریتی نظیر محمدرضا گلزار، مهران مدیری و سام درخشانی جذب این برنامه‌ها شدند.

حتی مجریان این برنامه‌ها به این فکر نبودند که سطح مسابقه ارتقا پیدا کند یا حتی مسابقه ستاره‌ها که در دهه هشتاد پخش شد موفق‌تر از مسابقه‌های سال‌های اخیر است چون در مسابقه ستاره‌ها ایرج نوذری کاملا تسلط در اجرای خودش داشت و سوالات جذابیت خاصی برای مخاطبین داشت.

استفاده از چهره‌های شناخته شده

در هفت خان برای اینکه مخاطبین بیشتر شود از چهره‌های شناخته شده هم به عنوان شرکت کننده استفاده کردند اما موفق نشد.

در پایان به این نتیجه میرسیم با هر محتوای سطحی نمیتوان مخاطبین را راضی کرد حتی اگر ادعای بالا بردن سطح آگاهی مردم باشد ادعایی که در عمل نمی‌بینیم ولی در این بین برنامه‌های فاخر و بی‌ادعایی مثل کتاب باز مورد استقبال قرار گرفت.

کار کثیف محسن افشانی علیه محمدرضا گلزار


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36lgj3