پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/15 06:42
پژمان جمشیدی | پژمان جمشیدی و همسرش | پژمان جمشیدی بیوگرافی | پژمان جمشیدی در زیر خاکی | پژمان جمشیدی و سام درخشانی
کد خبر: 9141

پژمان جمشیدی با یک دختر لبنانی بلوند ازدواج کرد!

پژمان جمشیدی عکس جدید منتشر کرد که واکنش های زیادی به همراه داشت.

پژمان جمشیدی بازیگر مطرح سینمای ایران است. پژمان جمشیدی بازیکن اسبق فوتبال است. پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس بازی می کرد. پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 می باشد. پژمان جمشیدی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. سو تفاهم هایی از ازدواج پژمان جمشیدی به گوش می رسد.

 تصویری از پژمان جمشیدی در کنار یک زن موبلوند منتشر شده است که خیلی ها ادعا کرده اند او همسر پژمان جمشیدی است اما این واقعیت ندارد چرا که پژمان اصلا ازدواج نکرده است و در این عکس زن همراه او بازیگر زن لبنانی است.

این روز ها همه خواهر پژمان جمشیدی را با همسرش اشتباه می گیرند.

پژمان جمشیدی و خواهرش

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی و برادرش

پژمان جمشیدی

بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد.  وی سال 2111 زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2112 کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد . آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال 82 ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

پژمان جمشیدی

این روزها هنرنمایی جمشیدی را به جای مستطیل سبز در قاب تلویزیون و این بار در نقش اول یک سریال تلویزیونی به نام پژمان میبینیم. موضوع سریال پژمان درباره زندگی فوتبالیست ها می باشد جمشیدی درباره سریال پژمان می گوید:من چهار ماه تمام زندگی ام را روی این کار معطوف کردم و امیدوارم کار خوبی شده باشد.

پژمان جمشیدی

پژمان قصه فوتبالیستی است که برای چهارمین فصل متوالی با وجود تلاش فراوان، موفق نشده تیمی را برای خود دست و پا کند. پژمان به تدریج وارد دورانی می شود که کمتر کسی او را در کوچه و خیابان می شناسد و دیگر نمی تواند از امتیازات شهرت رو به زوالش استفاده کند، اما او هنوز در حال و هوای دوران ستارگی اش است و نمی خواهد بپذیرد که عمر دوران فوتبالش به سرآمده است.

پژمان جمشیدی در این سریال در کنار سام درخشانی که نقش مدیر برنامه های پژمان را دارد و بهاره رهنما، شقایق دهقان، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه خواه، ویدا جوان و غلامحسین لطفی بازی میکند.

پژمان جمشیدی و همسرش

خواهر و برادرم ازدواج کردند ولی  من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگیم این گونه پیش رفته. ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

پژمان جمشیدی

مجرد بودن پژمان جمشیدی

یه چیزه دیگه که خیلی مهمه باید حرفی برای گفتن با همسرتون داشته باشید و باید به روزها و شب هایی که قراره با همسرتون زیر یه سقف زندگی کنید فکر هم بکنید البته من خیلی دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و شاغل هم باشه یعنی زندگی اش طوری باشه که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه

ماجرای فیلم سقوط هواپیمای پژمان جمشیدی

چند ماهی می شود که پژمان جمشیدی در حال گذراندن دوره های آموزش خلبانی است. اخیراً در استوری پژمان جمشیدی فیلمی منتشر شده که پژمان جمشیدی تنهایی سوار هواپیما میشه و با اینکه خلبان اصرار میکنه که پژمان این کارو نکن و او گوش نمیده و پرواز میکنه و بعد از چند دقیقه سقوط می کند و خلبان با گفتن یا ابوالفضل یا ابوالفضل  به سمت هواپیمای سقوط کرده می دود.

آیا واقعا پژمان جمشیدی سقوط کرده است؟

پژمان جمشیدی در سلامت کامل هست و این فیلم فقط یه شوخی بود که پژمان جمشیدی با خلبانش ترتیب داده بود طی خبرهایی که منتشر شده خلبان ممنوع پرواز شده است و پژمان جمشیدی در سلامت کامل است.

پژمان جمشیدی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qzm83