چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/08/04 08:31
کد خبر: 9225

رابطه صمیمانه لیلا اوتادی و آقای مجری | لیلا اوتادی در رابطه رفت؟/عکس لو رفته لیلا اوتادی

لیلا اوتادی سفری جذاب به همراه آقای مجری رفت

لیلا اوتادی بازیگر زن سینمای اران است. لیلا اوتادی با انتشار یک فیلم در فضای مجازی حواشی زیادی را به دنبال داشت. لیلا اوتادی متولد ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ می باشد.  لیلا اوتادی از تئاتر کار خود را شروع کرد و حالا کتاب شعر چاپ شده هم دارد. لیلا اوتادی ویدیویی به مناسبت جشن تولدش منتشر کرد که در مقابل ویدیو خوانندگی کرد و رقصید.

لیلا اوتادی و مجری معروف در مسافرت

لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در مقابل دوربین با متانت خاصی رقصید و حرکات موزونی که انجام داد بیشتر برای شاد کردن کودکانی بود که دورش ایستاده بودند اما در فضای مجازی رقص او در جشن مختلط طوری عنوان شده است که انگار پارتی بوده است درحالیکه با حجاب کامل صورت گرفته است.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

لیلا اوتادی

لیلا اونادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی کرد. لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.

سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.

 لیلا اوتادی در سریال زخم نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی کرد .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36aq94