پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/25 18:30
سریال پایتخت | بازیگران سریال پایتخت | هزینه ساخت سریال پایتخت | سریال پایتخت 1 | سریال پایتخت 2
کد خبر: 8863

بازیگر سریال پایتخت قطع عضو شد!+عکس

بازیگر محبوب سریال پایتخت قطع عضو شد.

سریال پایتخت از سریال های محبوب ایرانی ها است. سریال پایتخت با بازی محسن تنابنده و دیگر بازیگران محبوب بسیار درخشید. سریال پایتخت با فرزاو نشیب های زیادی به اتمام رسید. در ادامه ماجرای بازیگر سریال پایتخت را خواهید خواند که قطع عضو شده است.

کاکاوندی که به همراه همسرش در این برنامه حاضر شده بود از سختی‌های شغلش و عشقی که به بازیگری دارد گفت. این بازیگر که در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری نقش فرعی داشته در بخشی از این برنامه به اتفاقی اشاره کرد که باعث قطع عضوش شده بود: از لوکیشن فیلمبرداری برمی‌گشتم که یک صحنه تصادف دیدم. حدس زدم که در آن ماشین سانحه‌دیده حتما خانواده‌ای گرفتار هستند. خواستم برای کمک بروم که یک ماشین با سرعت به من زد. خانواده سانحه‌دیده با یک سِرُم راهی خانه‌شان شدند اما من ۳۳روز در بیمارستان بودم و بارها تحت عمل جراحی قرار گرفتم که در نهایت پزشکان مجبور شدند یک پایم را قطع کنند.

سریال پایتخت

عباس کاکاوندس در ادامه روایتش از زندگی‌‎اش گفت: خیلی‌ها فکر می‌کنند بعد از این اتفاق از من حمایتی شده اما هیچ‌کس حتی سری به من نزد. درست است که زندگی سختی دارم اما عشق به بازیگری هنوز در من وجود دارد. این روزها بعضی جاها که دعوت به کار می‌شوم، شماره حساب می‌دهند و می‌گویند در فیلم سرمایه‌گذاری کن تا به تو نقش بدهیم!

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت۱۹و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2ovml3